mackan 46 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag undrar om man kan ta över hoods igen efter att man blir tagen av polisen och kommer till andra ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har själv inte spelat, men enligt många så kan du inte det försen du kommer tillbaks till Los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nja, BS och Ryder visade sig ju vara svikare, och Sweet blir ju arresterad så gänget splitras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Nja, BS och Ryder visade sig ju vara svikare, och Sweet blir ju arresterad så gänget splitras Men det betyder ju inte att man sen kan ta över gäng igen Vilket kommer hända längre in. Redigerad 8 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hur länge dröjer de och kommer de upp färger på kartan då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hur länge dröjer de och kommer de upp färger på kartan då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har en fråga här jag drog ett polis fusk i spelet börja kom varning på saven men brydde mig ej sava en dån folk säger att man ej kan klara spelet till 100% nu men om det nu är så att man får tillbackz gänget i slute ni som inte vill veta utan spel klart "Blunda" men om man nu får dom tillbaczk funkar det även om man har fått en sån fuska varning för annars måste ja lira om spelet å ja är i andre staden så det blir lite drygt..... plx säg ni som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 kan man ta över lika många hoods som man kunde innan man blev tagen av polisen? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 nån som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 För att ta över "Hoods" igen måste du klara Las ventura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) jag vet jag har gjort ett fusk i början ta bort poliser en gång, sen aldrig mer tråkigt att fuska. Jag save men jag kunde ända klara ut det , och man kommer kunna ta över hoods igen. Redigerad 9 november, 2004 av MotoX_driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts