Matteus Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nå vilken radiostation är bäst? Hittade ingen tråd när jag sökte så jag tror detta är den första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Jag lyssnar mest på K-Rose Redigerad 8 november, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the gamer Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag gillar Radio X!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag gillar WCTR j*kligt mycket. Tyckte VCPR var bäst i VC. Dom är ju skitroliga med shower som "I say you say", "Area 69", "Gardening with Maurice" och den bästa: "The wild traveler". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Belkarost Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 K-Rost är lätt bästa och skönaste radiokanalen därför kör man på landet hela tiden Muhuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag gillar nästan alla men wctr e roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 K-DST gillar jag. Fast ute på landet ändras det till K-rose för att komma i stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vote : Playback FM, jag älsar rap/hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Finns väl redan en sån här topic? Aja, RLS 4 life!(Radio Los Santos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Väger mellan Radio X och Master Sounds... Det är iofs en grej jag saknar från GTA3.... radiostationen med klassisk musik! Fanns inget skönare än att cruisa runt i uppdrag med opera i musiken och döda mafiosos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ÅHH vad K-Rose aeger. Mama, don't let your babies grow up to be cowboys... Tycker inte att WCTR håller samma höga klass som VCPR gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Radio X är väll den jag lyssnar på mest, men 'All my exes live in Texas'-låten lyssnar jag hellre på än allt annat, utom den på K-jah där dem säger typ 'shidelydidelywadelydidely woohooo. Shwiiing' Mycket lättare att säga det. Bahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ultimat Särskrivning i titeln Vote: Bounce FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Kom just att tänka på att låten "Lousiana women, Mississippi man" gick på K-Rose, den är grymt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vote: one step forward makes it two steps back. K - ROSE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Har lyssnat mest på K-DST, tycker den stationen är överlägsen. Speciellt när man hör "A horse with no name" ute i öknen, det äger! Redigerad 9 november, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 brukar vara en blandning mellan K-rose och K-dst men röstade på K-rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Radio X .... Hellraiser, å den där "Brotha wanna make hell with me? if you do i can show you what its like" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Radio Los santos Min favvolåt är: Ice cube - It was a good day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 aaaal my exes kive in Texas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts