Belkarost Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 När man då har gått flygskola som jag inte har fått än på kartan men undrar då om man kan dra in på flygplatsen och flyga alla flyg för alla är ju låsta nu=) MVH Belka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ja grindarna uppnas och du kan flyga alla flyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Belkarost Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tackar för hjälpen,en fråga till då när får man sån flygskola för jag är i sista staden där ett mission där man ska skjuta när helikoptrar! är jag långt ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 gjorde precis de uppdraget...uppdraget efter kan man köpa den...uppdraget går ut på de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 När man då har gått flygskola som jag inte har fått än på kartan men undrar då om man kan dra in på flygplatsen och flyga alla flyg för alla är ju låsta nu=) MVH Belka Hallå belgarost wille här : -) gå till los santos parkera en bil vid grinden hoppa över den å flyg ffixa lite flyg skills å man ska få ett flyg cert aoutmatiskt men vette fan om det funkar ska testa sen finns ett dodo plan där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det finns ett jet plan också i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Belkarost Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ja då får jag se till att klara det då tack för hjälpen då=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts