AlexXx91 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hur många och vilka specialkläder finns det? Jag vet: Gimp suit Valet uniform Croupier Pimp suit Vill gärna ha fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vad är "Gimp Suit"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vad är "Gimp Suit"? Snusk dräkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 HOWHOW haru klarat hella spelet eller du värkar veta mycket om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 HOWHOW haru klarat hella spelet eller du värkar veta mycket om det Um, man får den någonstans runt uppdrag 50-65 så alla som är runt dom vet vad en gimp suit är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Kan ingen hålla sig on-topic?? Finns det fler specialdräkter?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hur många och vilka specialkläder finns det? Jag vet: Gimp suit Valet uniform Croupier Pimp suit Vill gärna ha fler! Hur får man tag på Pimp suit? Eller var får man tag på den? Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Du får pimp-kläderna när du har fått 100% på Denise den första flickvännen som får i spelet...Jag vet att det finns polis-kläder och medical-kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts