guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 skrev på. jag har inte köpt det sen 1732 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hehe, de tog upp hemsidan och skaparen i dagens Metro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag dricker aldrig pommac. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Dricker inte Pommac, men skriver på ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Klart man skriver på ! http://hem.spray.se/anders-grip/pommac.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Wiee, pommac återlanseras http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...2_852__,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Huh, tur. Såg den där länken på lajv, på lunar och tänkte, ahvafan, jag hjälper till och postar den här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tycker ni inte att det är lite skumt att de ändrade sig så fort? De kanske aldrig hade för avsikt att lägga ner Pommac utan bara sa det för att göra gratis reklam för läsken. Fler lär ju köpa den nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Så kan det ju faktiskt vara. lite småsniket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Tycker ni inte att det är lite skumt att de ändrade sig så fort? De kanske aldrig hade för avsikt att lägga ner Pommac utan bara sa det för att göra gratis reklam för läsken. Fler lär ju köpa den nu. Som flera spekulerade på Hattrick(ett fotbollspel)så har de förmodligen aldrig tänkt lägga av att tillverka drycken, utan det var mer frågan om gratis reklam, och de har troligen haft pressmeddelandet klart flera veckor, och väntat tills tillräckligt många protesterat. Inte vidare snyggt gjort, men smart och jag har inget emot det om de fortsätter med Pommac, så är ju jag nöjd. Redigerad 12 november, 2004 av Dusse Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Tycker ni inte att det är lite skumt att de ändrade sig så fort? De kanske aldrig hade för avsikt att lägga ner Pommac utan bara sa det för att göra gratis reklam för läsken. Fler lär ju köpa den nu. jag kan inte påstå att jag är lagexpert, men man får väl inte använda sån marknadsavföring, är inte det förbjudet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Ja, nu när de ska sluta att tillverka Pommac, så, varför inte skriva på en namnlista.? http://raddapommac.se/ :'( Ska de sluta sälja Pommac?! Det var min pappas farfar som kom på Pommac (ärligt ) ...ja han fick ju inte pengar för det... han var bara en enkel arbetare och chefen snuvade åt sig äran Detta får inte ske!! Redigerad 6 april, 2006 av Dee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kolla när tråden startades... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hehe oj! Jag tänkte inte på det... förlåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Länken funkar inte . JAG VILL SKRIVA PÅ!! Edit: Ojjsan, nu såg jag också när tråden startades :"> . Redigerad 6 april, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Det är tillåtet att dra upp gammla trådar om man har ett bra skäl och ämnet fortfarande är aktuellt. Så är dock inte fallet här... Men nu vet du det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 ..och i detta fall har inte tråden ett aktuellt ämne då bland annat länken inte längre fungerar. Så därför låser jag här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts