Karatemorfar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ja, nu när de ska sluta att tillverka Pommac, så, varför inte skriva på en namnlista.? http://raddapommac.se/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Självklart skriver man på! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 omg, skrivit på, självklart får de inte sluta producera den, Pommac är ju riktigt gott Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Dom får inte lägga ner det... Vad ska vi som inte gillar alkohol dricka på nyår :'( ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jo om man gillar humle så smakar öl juh man dricker det bara om det inte finns nåt annat, jag säger: ÄNTLIGEN!! HÄLL BORT SKITEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Dom får inte lägga ner det... Vad ska vi som inte gillar alkohol dricka på nyår :'( ( ) Om jag inte kommer ihåg fel kommer det tillverkas för alla stora helger på året i magnumflaska(Jul, nyår, påsk). Resten av året kommer det dock inte säljas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jo om man gillar humle så smakar öl juh man dricker det bara om det inte finns nåt annat, jag säger: ÄNTLIGEN!! HÄLL BORT SKITEN!!! Om du inte gillar Pommac kan du väl bara strunta i att köpa det. Nu är inte jag nån storkonsument av Pommac men jag tycker ändå att det är jävligt synd att de slutar tillverka en läskedryck som funnits så länge. Nåja, magnumflaskorna kommer ju fortsätta säljas och än så länge finns Champis kvar som smakar nästan likadant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Skrev på, utan större anledning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Om du inte gillar Pommac kan du väl bara strunta i att köpa det. jo men mina föräldrar kan inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag dricker inte Pomac men jag stödjer de som gör de. Så räkna med mig ni som vill rädda Pomac. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Grötmannen: öl är gott, det är inte pommac, inte ett dugg lika i smaken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Grötmannen: öl är gott, det är inte pommac, inte ett dugg lika i smaken hatar humle det är ju humle i både öl och pommac (lr hur?) så hatar båda.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hatar den äckliga smörjan, men man skriver ju ändå på, det finns ju folk som gillar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hmm...ger inte mkt för pommac. Men man kan ju skriva på för andras skull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) kan väl skriva på Redigerad 9 november, 2004 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Skriver på såklart Även fast jag tycker att Champis Pommac o Trocadero smakar nästan likadant Fast trocadero är för sött :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Klart man skriver på, Pommac är ju gott Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 dom har prata om den där länkade sidan på tven! eller om det var radion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Blä för pommac! Champis lover forever! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Men bry? Dom kommer sluta sälja den förutom på högtider för att ingen köper det. Allt som behövs för att rädda pommacen är att folk köper den, svårt att fatta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts