farligmp4 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Var finns Blommor och andra gifts som man kan ge till flickvännen MILLIE. Helst ska det vara i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 blommer i lv vet jag inte men jag tror att hon vill ha en dildo . den finner du i duschen på en av lv´s polis stationer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 finns inte dildon i alla polisstationer? har sett minst två, en i Los Santos och en på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 har också för mig att d finns i alla polisstationer.. poliserna är ju bögar.. en del säger när man är efterlyst "can't we just hold hands and talk about it??" så jävla gay.. och dom blir ju inte mer straight för att dom håller på med dildo i duschen.. nu kommer inte jag att komma sova.. har homofobi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 har också för mig att d finns i alla polisstationer.. poliserna är ju bögar.. en del säger när man är efterlyst "can't we just hold hands and talk about it??" så jävla gay.. och dom blir ju inte mer straight för att dom håller på med dildo i duschen.. nu kommer inte jag att komma sova.. har homofobi.. ha inte homofobi... men det hade varit kul om det fanns en funktion som gjorde att man satte sig ner och pratade med polisen. få en moralkaka och slippa fängelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 fan vad cp dom som gör sa är då..dildos i dushen på polisstationer..LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 blommor finns nästan på varje bensinmack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag hitta en blombuket i andre staden vid han pimpen ja visste ej vad den var till för så ja sprang runt å fightades med den gjorde ej mykket skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts