Krillepille Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag kan inte titta på tft filmer i min dvd spelare blir svart vita varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 TFT är väll ändå en slags 'skärm' som LCD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Rätta mig om jag har fel, men för att spela upp en NTSC-DVD (amerikansk) som den antagligen är eftersom att bilden är svartvit, behöver man en RGB kabel från DVD spelaren i in TVn för att filmerna inte ska bli svartvita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Om din dvd inte är regionsfri kan det bli så, men köp en RGB så löser det sej nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts