alias Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Var kan jag hitta de här bilarna? 1.Feltzer 2Buffalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) feltzer har jag sett köra runt i san fierro och buffalon står utanför catalina... nån som vet vart Sentinel finns/står parkerad? Redigerad 8 november, 2004 av NoJo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Skulle du kunna peka ut på en kartga var catalinas stuga ligger, har glömt Angående Sentinel har jag för mig att den ska stå parkerad någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 aa visst... har du nån karta som man skulle kunna rita ut den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 du skulle kunna säga i vilket område och typ var i området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) mm sant typ en bit ovanför Los Santos typ Fern Ridge Förresten.. nån som vet vart Slamvan står parkerad? Redigerad 10 november, 2004 av NoJo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Slamvan kör runt lite här och där, hittade en i LV, men har sett den i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts