HOWHOW Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Dom dödar mig varje gång Man måste ju hålla koll på fjant sweet hela tiden, och då dödar dom mig. Hur fasen ska man klara det? Jag klarar att döda knarklangarna och till tredje vågen sen går det inte mer. Redigerad 8 november, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Body armor+AK47+allmäna skillz=inga problem. Du får jättemkt pengar. Glöm inte det. Ta skydd bakom prylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Men det är fjant sweet som inte kan något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Men det är fjant sweet som inte kan något Japp det är ju det som är meningen, att du ska skydda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts