NiKe-eKiN Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 idag i skolan hörde jag att SA kommer att va R* sista GTA :'( det får inte vara sant det är det väl inte ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ingen vet säkert! går ju rykten om GTa online och så men.. lyssna aldrig till små datasnorungar dom kan man bara spöa ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 väldigt nödvändigt av rockstar att lägga ner det som dom tjänar mest på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Bullshit, GTA-serien är för lönsamt för att R* skulle lägga ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Bullshit, GTA-serien är för lönsamt för att R* skulle lägga ner den. Exakt. I en så pengafixerad värld som vi faktiskt befinner oss i skulle det bara vara ett gigantiskt misstag att lägga ner en serie som är så populär som GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag har hört att R* inte får göra fler spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har hört att R* inte får göra fler spel. länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 länk? hörde det av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 GTA är en licens som R* fått låna av ID soft. I japan var det Capcom som hade licens för GTA. Att R* inte gör fler innebär inte att det inte blir fler överhuvudtaget. Skulle vara kul om nåt annat spelbolag, typ EA, Namco eller Capcom skulle släppa nästa GTA. De har ju alla tre en tradition av att släppa de flesta av sina storspel till alla format i stort sett samtidigt. Alltså: GTA till PC samtidigt som till PS3, plus att det kanske kommer till Revolution! Så, som jag ser det är det BARA BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 GTA är en licens som R* fått låna av ID soft. I japan var det Capcom som hade licens för GTA. Att R* inte gör fler innebär inte att det inte blir fler överhuvudtaget. Skulle vara kul om nåt annat spelbolag, typ EA, Namco eller Capcom skulle släppa nästa GTA. De har ju alla tre en tradition av att släppa de flesta av sina storspel till alla format i stort sett samtidigt. Alltså: GTA till PC samtidigt som till PS3, plus att det kanske kommer till Revolution! Så, som jag ser det är det BARA BRA! EA har ju också en tendens att tvinga utvecklarna att släppa sina spel avre sig de är klara eller inte, vilket resulterar i många buggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag hörde av min kompis att det inte ska komma fler gta, utan dem ska satsa på freeware spel som de lägger upp på en sida så alla kan lira...! (:!!! jo, kompisarna kan ju säkert väldigt mycket, men att lägga ner gta-serien nu ser jag som en omöjligthet då r* tjänar förbannat mkt pengar på den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 EA har ju också en tendens att tvinga utvecklarna att släppa sina spel avre sig de är klara eller inte, vilket resulterar i många buggar... Har aldrig stött på ett spel som EA utvecklat själva som är dåligt (Catwoman måste vara det första). Skulle va kul med fordonsfysiken från NFS:UG. Och tänk dig med licenserade bilar från NFS UG2 och NFS:HP2! Skulle inte du gilla det? Det skulle jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Har aldrig stött på ett spel som EA utvecklat själva som är dåligt (Catwoman måste vara det första). Skulle va kul med fordonsfysiken från NFS:UG. Och tänk dig med licenserade bilar från NFS UG2 och NFS:HP2! Skulle inte du gilla det? Det skulle jag! Är du ironisk? Det hoppas jag. Ingen som helst känsla i deras spel. Ingen kvalitet bara kvantitet, usch vad jag hatar EA EDIT, missuppfattade dig, sry Btw, NFSU suger äckligt hårt (:!!! Redigerad 30 november, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Är du ironisk? Det hoppas jag. Ingen som helst känsla i deras spel. Ingen kvalitet bara kvantitet, usch vad jag hatar EA EDIT, missuppfattade dig, sry Btw, NFSU suger äckligt hårt (:!!! NFSU krossar allt som har någonting alls med bilar att göra. Stek stek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 NFSU krossar allt som har någonting alls med bilar att göra. Stek stek. Fysiken är ju helt underbar, man åker i 400 km/h in i en jävla vägg, vad händer? Inte en repa (:!!! . Iofs inte därför spelet suger, men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag skulle inte, som någon sa, vilja se alla NFSU bilar i ett GTA-spel. Ni pratar om känsla? Ja det vore ett sätt att förstöra den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag skulle inte, som någon sa, vilja se alla NFSU bilar i ett GTA-spel. Ni pratar om känsla? Ja det vore ett sätt att förstöra den... Vad är det för fel på dom? Dom är skitsnygga, och dessutom basserade på verkliga förebilder! Jag köpte NFSUG2 under helgen, och jag tycker att det är ett av de bästa racingspel som finns. Såklart skulle EA få adda skademodeller! Jag föredrar en Volkswagen framför en Manana, och en Ferarri framför en Cheetah. Dessutom tycker jag att R* har väntat för länge med att släppa SA, och så är det fy skam att det bara finns till ett format, och att en konvertering inte blir färdig förrän nästa år! Skulle föredra typ ett GTA med sparsamma förbättringar varje år till alla format, framför ett monsterspel vart tredje år till en konsol, med konverteringar först efter ett halvt till tre år till ett fåtal format! Jag är tveksam till att jag kommer att spela igenom hela SA till PC för att låsa upp allt. Det lär ta flera hundra timmar! Näst efter spelen från Nintendo, har jag flest spel utvecklade av EA! Och jag är nöjd med alla (OK, NFS:HP2 är lite hackigt, och har sopiga repriser). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 SA är inte R* sista spel ni har fått det om bakfoten här det är sista spelet till ps2an. och det är väl bättre med tanke på att ps3 kommer ut om ett år eller så så om sony är smarta (och giriga jävlar är är smarta) så håller dem redan på att förhandlar med R* om kommande spel till ps3an, så ni kan va lugna Gta serien är R* största succe och det finns ingen chans att dem lägger ner den. inte på ett bra tag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 visste inte att GUD var intresserad av GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vad är det för fel på dom? Dom är skitsnygga, och dessutom basserade på verkliga förebilder! Jag köpte NFSUG2 under helgen, och jag tycker att det är ett av de bästa racingspel som finns. Såklart skulle EA få adda skademodeller! Jag föredrar en Volkswagen framför en Manana, och en Ferarri framför en Cheetah. Dessutom tycker jag att R* har väntat för länge med att släppa SA, och så är det fy skam att det bara finns till ett format, och att en konvertering inte blir färdig förrän nästa år! Skulle föredra typ ett GTA med sparsamma förbättringar varje år till alla format, framför ett monsterspel vart tredje år till en konsol, med konverteringar först efter ett halvt till tre år till ett fåtal format! Jag är tveksam till att jag kommer att spela igenom hela SA till PC för att låsa upp allt. Det lär ta flera hundra timmar! Näst efter spelen från Nintendo, har jag flest spel utvecklade av EA! Och jag är nöjd med alla (OK, NFS:HP2 är lite hackigt, och har sopiga repriser). Ferrari..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts