xekenx Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Någon som har en bra taktik för att fixa detta uppdrag, bankrånet alltså? Är det bara Phil som måste överleva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 nopp, du också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 nopp, du också Haha, smart guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 När dom stormar, ta huka dig bakom nått bord å sitt där med en colt eller uzi å peppra som F*N, tillsist så kan du nog lyckas krångla dig ut å åka till en omspreyning gej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Att köra med slowmotion är rekommenderat, men om du inte vill fuska så kör endast med Colt Python, den tar alla lagens väktare i det uppdraget på ett skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Hur gör man smartast när man kommer ut, alla swat puckon tar död på mina polare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Hur gör man smartast när man kommer ut, alla swat puckon tar död på mina polare!!! Colt Python och lite tur, annars kan du prova att spränga bilen med bazooka eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 springa bara rätt över till träden på andra sidan dörren så tar phil hand om swat killarna (gjorde han för mig) jag skulle kolla om en flyktbil jag ställt på sidan stog kvar det gjorde den ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 springa bara rätt över till träden på andra sidan dörren så tar phil hand om swat killarna (gjorde han för mig) jag skulle kolla om en flyktbil jag ställt på sidan stog kvar det gjorde den ej så man kan bara springa igenom träden där man står när man kommer ut? colten använder jag.. den är grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag kom på att man själv bara behöver rymma i bilen, jag menar att man kan låta phil stå kvar bakom trädet medan man själv kör och målar om bilen... och sedan kör man bara och hämtar honom... lite dåligt men det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Ehh..är det bara jag eller tyckte inte ni att det här uppdraget var väldigt enkelt?? Jag klarde det på första försöket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Ehh..är det bara jag eller tyckte inte ni att det här uppdraget var väldigt enkelt?? Jag klarde det på första försöket.... det gjorde inte jag det var därför ja frågade om tips.. men visserligen klantade ja mig lite och har bara försökt en gång oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 SWAT poliserna var helt dumma!! Dem skjöt alla peds inne i banken så jag och dem andra kunde gå och kolla lite i huset(ingen pay'N'spray). Andra gången var det normalt som erat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag klarade det det också på första..tyckte att det var oerhört lätt..svårare var det att hämta alla gubbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jag klarade det det också på första..tyckte att det var oerhört lätt..svårare var det att hämta alla gubbar... ah opki, får ta och prova igen.. utan att klanta mi haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts