xstreem Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ja har klarat hela bilskolan nu, men kan inte få Wangs cars eller va de nu heter...måste man få alla guld eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vad är Wangs Cars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du kan köpa det senare, har inget med bilskolan att göra vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) den där fula "macken" som man har gjort uppdrag på förut som ligger vid byggarbetsplatsen du får nya uppdrag där efter alla att du har klarat bilskolan. sen får du se en cutscene med Wheels Arch Angels och då kan du styla bilar där! Yeeah! EDIT: Tobb Du kan köpa det senare, har inget med bilskolan att göra vad jag vet det har visst med bilskolan att göra du kan inte köpa Wangs förrän du har klarat bilskolan. och det spelar ingen roll om man tar alla gulöd eller alla silver eller vad som helst bara man klara det! Redigerad 8 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 den där fula "macken" som man har gjort uppdrag på förut som ligger vid byggarbetsplatsen du får nya uppdrag där efter alla att du har klarat bilskolan. sen får du se en cutscene med Wheels Arch Angels och då kan du styla bilar där! Yeeah! men så ja kommer få mission där nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag tycker fan att Wheels Arch Angels är det bästa stället för styling. Jäkel va snyggt man kan styla där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag tycker fan att Wheels Arch Angels är det bästa stället för styling. Jäkel va snyggt man kan styla där! En grej jag undrar, kan nån säga exakt hur man ska göra för att styla på Wheels arch angels?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 men så ja kommer få mission där nu eller? på den där macken? om den japp! du ska sno bilar från ett annat showroom efter SF kusten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 En grej jag undrar, kan nån säga exakt hur man ska göra för att styla på Wheels arch angels?? Kan tyvärr inte hjälpa dig med det eftersom det bara dök upp för mig att jag kunde styla där. Vet inte när man får göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Okej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag tycker fan att Wheels Arch Angels är det bästa stället för styling. Jäkel va snyggt man kan styla där! den där fula "macken" som man har gjort uppdrag på förut som ligger vid byggarbetsplatsen,du får nya uppdrag där efter alla att du har klarat bilskolan. sen får du se en cutscene med Wheels Arch Angels och då kan du styla bilar där, fattar du inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ja har klarat hela bilskolan nu, men kan inte få Wangs cars eller va de nu heter...måste man få alla guld eller? vart ligger bilskolan och flygskolan`? ligger det nån skola i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Men jag är typ på sista bilskolans uppdrag, när man skall köra till andra sidan av san fierro.. orkar inte jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 e de sista uppdraget de när man ska åka fram o tillbaka på 120 sec?? de e ju svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Bilskolan ligger några kvarter söder om garaget i San Fierro. Flygskolan ligger en bit norr om "No Flying Zone", alltså ute i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts