Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag är i LV och jag vill göra paint jobs på mina fordon. Och jag åker till varje ställe som finns (modgaragen). och det går inte att välja paint jobs!! vad ska jag göra?? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tog lång tid att få svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det är inte så många modgarage som det går att få paintjobs på. Du menar väl lite snyggare färger med motiv? Vet iallafall att Wheels Arch Angels har paintjobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag frågade dig nyss på en annan topic hur man får den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Japp jag svarade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag vet, fick itne det svaret jag hade hoppats på men jaja.. är du säker på att jag inte bara behöver klara hela bilskolan och det där truck stället där man lämmnar en tank grej från catalinas uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nej. Men jag har för mig att efter man klarat bil skolan så ska Wheels Arch Angels öppnas. Men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nej. Men jag har för mig att efter man klarat bil skolan så ska Wheels Arch Angels öppnas. Men jag är inte säker. OKej hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jo testa så får du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har klarat bilskolan, men det har inte öppnats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ska genast spela efter att jag har pluggat till ett jädrans kemi prov Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ska genast spela efter att jag har pluggat till ett jädrans kemi prov Tack så mycket Har du köpt Wang Cars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts