Siana Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Värst vad alla här på forumet gillar SlipKnot? Finns det ingen här som gillar nåt annat än ungdomar med konstiga haloween maskar som skriker i micken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Men bort med dina fördomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 nej men de e ju sant Japp jag vet att det är sant därför sa jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vermillion part 2.. Tröttnat på all annan "skit".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ingen, har aldrig och tänker aldrig lyssna på Slipknots låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ingen, har aldrig och tänker aldrig lyssna på Slipknots låtar Nödvändigt att skriva då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Värst vad alla här på forumet gillar SlipKnot? Finns det ingen här som gillar nåt annat än ungdomar med konstiga haloween maskar som skriker i micken? haha vadå ungdommar ? Dom som e med i slipknot är ju rätt så gammla ..... Om det finns ett budskap i en låt, typ orättvisa eller något sådant så kan man inte göra en pop låt för att utrycka det lika starkt som med en metal låt . Och man kan ju inte sjunga glatt om man vill utrycka orättvisa eller ? Och dom skriker inte dom sjunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Om det finns ett budskap i en låt, typ orättvisa eller något sådant så kan man inte göra en pop låt för att utrycka det lika starkt som med en metal låt . Och man kan ju inte sjunga glatt om man vill utrycka orättvisa eller ? Nej det finns andra sätt än att skrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Nödvändigt att skriva då? japp, man måste ju visa omvärlden att man inte är helt rubbad nej, nu skoja jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vermillion Pt. 2 och Wait and bleed är två riktigt bra låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag ser inget fel på någon av låtarna. Dessutom har jag aldrig hört nån låt som heter Fuck This World. Har hört alla låtar som Slipknot gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ganska konstigt att alla här på forumet verkar gilla slipknot. Men sen om man är på skolan eller så då verkar fan ingen gilla dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag diggar följande Slipknot-låtar: 1. A lot of screaming for no reason at all - Klassiker! 2. Overemotional crap that we write in order to really contact the young minds - Riktigt skön 3. Weird noises and screaming - Uppföljare är alltid bättre! 4. We wear dumb-ass masks on stage for different "reasons" because we wanna look really philosophical and deep but we really ain't shit (Radio Edit) - Gött flow EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Värst vad alla här på forumet gillar SlipKnot? Finns det ingen här som gillar nåt annat än ungdomar med konstiga haloween maskar som skriker i micken? Jag vet dessutom vad du lyssnar på, unge man.. Men det skall inte nämnas här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag diggar följande Slipknot-låtar: 1. A lot of screaming for no reason at all - Klassiker! 2. Overemotional crap that we write in order to really contact the young minds - Riktigt skön 3. Weird noises and screaming - Uppföljare är alltid bättre! 4. We wear dumb-ass masks on stage for different "reasons" because we wanna look really philosophical and deep but we really ain't shit (Radio Edit) - Gött flow EB Var det där verkligen nödvändigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag diggar följande Slipknot-låtar: 1. A lot of screaming for no reason at all - Klassiker! 2. Overemotional crap that we write in order to really contact the young minds - Riktigt skön 3. Weird noises and screaming - Uppföljare är alltid bättre! 4. We wear dumb-ass masks on stage for different "reasons" because we wanna look really philosophical and deep but we really ain't shit (Radio Edit) - Gött flow EB OY VE! Den satt... Aj fan vad den satt... ojojoj va den satt.... Ajajajojojoj... vaaad den satt..... Ja, på dem som lyssnar på SlipKnot vill säga (lite spam, jag vet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Var det där verkligen nödvändigt? Nej... Men skoj! Wee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag diggar följande Slipknot-låtar: 1. A lot of screaming for no reason at all - Klassiker! 2. Overemotional crap that we write in order to really contact the young minds - Riktigt skön 3. Weird noises and screaming - Uppföljare är alltid bättre! 4. We wear dumb-ass masks on stage for different "reasons" because we wanna look really philosophical and deep but we really ain't shit (Radio Edit) - Gött flow EB fyfan va skön! bästa på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 fyfan va skön! bästa på länge! uhm... tyckte du om de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts