Donkeey Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 läste en topic nyss att sista uppdraget hette end of lines eller nåt men hur många uppdrag är det ? har gjort 47 % och 72 uppdrag... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 dubbelt så många som visan stad tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Japp jag klarade just precis End Of The Line. Det var mitt 104:e uppdrag. Jag har just nu 73,26 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 vart ser man procenten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 vart ser man procenten?? Under Stats i startmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts