Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jaha då har man klarat hela storyn då. Känns väldigt kul men samtidigt väldigt tråkigt. Nu har jag inte så mycket kul kvar Sista uppdraget heter End Of The Line. Och till alla som inte kört det än kan jag säga, fasen vilket uppdrag!! Tog säkert bortåt 25-30 min innan det var klart Men mer än så säger jag inte, vill ju inte förstöra det för nån! Men det var ruskigt svårt Men det borde finnas mycket kvar att göra. När jag kollade i min stats efter det sista uppdraget stod det 73,26 % Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) hehe... vi som inte klarat det kan ju sitta inne i vinter och mysa med våra SA och varm choklad... eller... det kan ju ni också.. :"> Redigerad 8 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hehe jo jag kan ju fortfarande spela lika mycket Har ju faktiskt bara klarat 73,26 % av hela spelet. Ca 105 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag tyckte det var rätt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag tyckte det var rätt lätt. Ja det var ju inte skitsvårt utan lite mer jobbigt. Blev ju så chockad när jag trodde att jag var tvungen att börja om på hela efter att jag misslyckades med sista delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jo det var rätt jobbigt eftersom det var så många "steg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Japp och nu är det "stora" slut Jag vill ha mer av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Den sista 'delen' var ju lätt jobbigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ja ush. Men bara man håller koll på var bilarna och crossarna kommer så är det inga problem tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts