P-C Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 japp! om ni vill ha en egen cs-server med AMX-mod så kan ni gå in på vårat clan-forum! den är bara i BETA-stadiet och har ingen fast URL än så länge! men guiderna finns uppe! Klan Kung forum! frågor? kontakta Akaast (jag) eller GillaDuLing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hade kanske orkat regga mig om det inte varit 'Spray! - webhotellet med mest reklam!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hade kanske orkat regga mig om det inte varit 'Spray! - webhotellet med mest reklam!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 http://www.paike.org/paike/default.asp?sid...nika=ja&rID=734 + att man blir knäpp av att kolla i rubriken på tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts