RavenE Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vart finns strippklubben "The Pig Pen"? Måste man göra något uppdrag innan man kan komma in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Den finns i Los Santos nära Vinewood skylten i ghettot tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 och man behöver inte göra något uppdrag. det var faktiskt den första byggnaden jag var inne i, till och med före första uppdraget (jag lovar, jag gick in av misstag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tychaa . Men GODAMNIT!!! Det är inget ghetto, ghetto är där dom satte tyskarna satte judar och såna (menar inget rasistiskt om det låter så). Det man kallar ghetto i Sverige är så kallade "segregeringar"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts