Dipper Skrivet 9 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2002 Jag har en fråga jag undrar över och det är varför alla hemmagjorda skins till GTA3 (pc) som går att ladda hem är män. Är det ingen skicklig programmerare där ute som kan göra ett skin som liknar en sexig tjej/kvinna? Det skulle vara kul att se en tjej peppra en polisbil full med bly, köra 150 på en trång gata, boxa ner gängmedlemmar som tror de är tuffa etc. Om någon vet var man kan hitta skins av det kvinnliga könet skriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2002 varför inte skriva ilikedressingup i stället??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 10 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2002 Man kan ju skriva ilikedressingup men ibland måste man ju skriva det flera gånger innan man blir nån tjej och det måste man göra varje gång man laddar spelet. Laddar gör man ju när man dött eller blivit arresterad och förlorat alla vapen. Det skulle vara mycket lättare om det fanns några riktiga tjej-skins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 12 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2002 Jag är ganska säker på att det kommer att komma inom kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Nu finns det en tjej-modell ute Läs mer här: http://www.gtasajten.com/kommentera.asp?NewsID=131 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 20 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 :mad: Länken till Lillith som hon heter, verkar vara nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 COOL TJEJ MEN MINA SMILIES ÄR OCHSÅ COOLA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csdiablo Skrivet 18 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 urk..lesbisk? Som jag tror alla vet kan man **** tjejer i bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 urk..lesbisk? Som jag tror alla vet kan man **** tjejer i bilen.. lol!!!!!!! ...man kan ju oxå ha skin koden så man e en gammal kärrring!lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 gå in på gta3 skins där har dom tjej skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Din länk till gta3skins verkar inte fungera :-( Skulle vara kul med mer tjejskins än bara Lillith dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Din länk till gta3skins verkar inte fungera :-( Skulle vara kul med mer tjejskins än bara Lillith dock... det finns lite skins på www.gta3mods.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 gtaskins den här är rätt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har en fråga jag undrar över och det är varför alla hemmagjorda skins till GTA3 (pc) som går att ladda hem är män. Är det ingen skicklig programmerare där ute som kan göra ett skin som liknar en sexig tjej/kvinna? Det skulle vara kul att se en tjej peppra en polisbil full med bly, köra 150 på en trång gata, boxa ner gängmedlemmar som tror de är tuffa etc. Om någon vet var man kan hitta skins av det kvinnliga könet skriv. Haha vädigt gammal tråd men du har nog slutat spela gta3 viddet här lagret men om du spelar vc nu så har jag gjort 2 tjejjer om du vill ha?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Haha vädigt gammal tråd men du har nog slutat spela gta3 viddet här lagret men om du spelar vc nu så har jag gjort 2 tjejjer om du vill ha?? Haha, han lär inte se det där, han är inte ens är kvar här. Tråden är 3 år gammal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Haha, han lär inte se det där, han är inte ens är kvar här. Tråden är 3 år gammal.. Haha ok:P letade upp den äldsta jag kunde hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag har sett ett skin som tjejerna i tatu´(det lesbiska popbrudarna från ryssland) där e man båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag har sett ett skin som tjejerna i tatu´(det lesbiska popbrudarna från ryssland) där e man båda Nej man e inte båda och det är hbk som gjort dom jag känner honnom (skrattar högt som Nelson i Siimpsons) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts