Roxxy Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag behöver lite hjälp. Jag har klarat den tills jag ska sno planet och sen sjkuta ner dom andra men hur I hilvite träffar man dom små båtarna?Jag har försökt med R1+L1 men då sjkuter den åt andra håll Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hjälp mig då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Är på samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Kan någon här på den hära jäkla forumet hjälpa oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag hade nått otroligt problem med det uppdraget. Testa att sikta med L1 tills siktet blir rött då ska du avfyra. Men jag tyckte det var lika svårt på det sättet så jag åkte och skjöt båtarna utan sikte alls, gick mycket bättre för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Har ni provat att hovra med Hydran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 En kompis till mig klarade detta åt mig efter jag klantat till det en aning och fått en redig missil uppkörd i höger vinge, vilket resulterade i ordentliga problem att hålla sig stabil. Så svårt kan det inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 En kompis till mig klarade detta åt mig efter jag klantat till det en aning och fått en redig missil uppkörd i höger vinge, vilket resulterade i ordentliga problem att hålla sig stabil. Så svårt kan det inte vara Hände så jämt för mig också. En misil i någon av vingarna så den knappt gick att köra. Hade så jäkla problem med det uppdraget. Gav nästan upp. Det jobbigaste var nog när man hade misslyckat så var man ju tvungen att åka så jäkla långt tillbaka för att få uppdraget igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 missilerna planet har är värme sökande. Man kan skifta planet mellan att stå stille i luften eller flyga snabbt framåt...så de e bara bestäma sj. Sikta skut, en efter en, stressa inte, åk i rundor hela tiden och ta det lungt....så grattis du klarade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ja det är jättelätt. Autoaima bara på skeppet och tryck frenetiskt på L1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ja det är jättelätt. Autoaima bara på skeppet och tryck frenetiskt på L1. W0rd! Men va aldrig stilla i luften när planen åker efter dig, de träffar direkt. Snurra runt och kom bakom fienden istället och autoaima, aslätt. Hur du kan ha problem med båtarna fattar jag inte. Det är ju bara dra på autoaim tills det blir rött? Träffade alla skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 W0rd! Men va aldrig stilla i luften när planen åker efter dig, de träffar direkt. Snurra runt och kom bakom fienden istället och autoaima, aslätt. Hur du kan ha problem med båtarna fattar jag inte. Det är ju bara dra på autoaim tills det blir rött? Träffade alla skott. fel fel FEEEL!!! man ska vara stilla ffs!! är så jaevla enkelt då... se bara till att du är vänd mot planen ( de åker tillsammans om du inte har fuckat upp d ) å plocka de 1 efter 1.... de skjuter bara om de är bakom dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Innan du lyfter med planet så se till att spränga de två planen som står brevid, då får du bara ett plan efter dig sen. Håll inne R1 tills det blir rött och skjut iväg. Sen åker du till båtarna, gör samma sak där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 fel fel FEEEL!!! man ska vara stilla ffs!! är så jaevla enkelt då... se bara till att du är vänd mot planen ( de åker tillsammans om du inte har fuckat upp d ) å plocka de 1 efter 1.... de skjuter bara om de är bakom dig!! Ja men fattar du inte? "Se till att vara vänd mot planen". Det är exakt vad man inte är! De är bakom en från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts