darkjak Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Regnet har jag bytt ut mot snöflingor. (Inte på bilden) Men jag vet inte hur man byter ljudet. Om det är någon som vet hur man gör det så skulle jag vilja veta det. Kan du visa en ny bild? Kanske under dagtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Kan du visa en ny bild? Kanske under dagtid! Jag ska försöka fixa en ny bild under dagtid. Om jag hinner ska jag fixa en idag. Jag håller också på att lägga snö på växterna. Det tar lite tid eftersom det ska ju bli bra. Men jag vill ha hjälp med texturerna på gräs och alla vägar. Någon som kan hjälpa mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag är inte klar än men jag har några bilder. På en av bilderna ser ni vad som är fel. Den med röda ringar på. Där syns det att gräset och alla vägar inte är fixade. Om ni vill att jag ska förbättra något så kan ni skriva det. Kommentarer vil jag gjärna ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 En bild till. Vet inte hur man lägger upp alla samtidigt. ( Om det går ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 3:e bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 4: bilden. Vill ni se något annat är det bara att skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vad gör du för modd? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vad gör du för modd? :S Jag gör en vintermod. Vet du hur man kan texturera gräset? Skulle bli glad om jag fick hjälp av någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hur lång tid tar det innan en mod kommer fram när man har uploadat den? Jag har laddat upp en skin men det gjorde jag typ för 2 dagar sen och den har inte kommit än. Kanske har blivit fel?! Men... Kommentarer skulle jag bli glad av. Angående vintermodden alltså. Ta en titt på bilderna och tyck till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Den blir väll nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ne ser inte bra ut på vägen... Kanske skulle sitta fint men några snödrivor okså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag gör en vintermod. Vet du hur man kan texturera gräset? Skulle bli glad om jag fick hjälp av någon! Jag kan hjälpa dig ifall du lägger upp texturerna som ska göras om ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag kan hjälpa dig ifall du lägger upp texturerna som ska göras om ! Tack! Men det är bara det att jag inte hittar alla texturer. Om man kollar i generic.txd hittar man lite texturer på vägar och på gräs. Men när jag byter vägarna byter det inte allt på vägarna och gräset går ju inte att byta alls. Du kan kolla på bilderna jag lagt upp. Men om du vet hur man ska göra så blir jag glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Tack! Men det är bara det att jag inte hittar alla texturer. Om man kollar i generic.txd hittar man lite texturer på vägar och på gräs. Men när jag byter vägarna byter det inte allt på vägarna och gräset går ju inte att byta alls. Du kan kolla på bilderna jag lagt upp. Men om du vet hur man ska göra så blir jag glad. testa att öppna gta3img Redigerad 11 november, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 testa att öppna gta3img Jag ska kolla i gta3.img sen. Jag håller på med modden i en annan dator och den är upptagen för tillfället. Så jag kollar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tror jag lägger ner vintermodden. Det går ju ändå inte att fixa alla vägar och allt gräs. Synd för dom som ville ha den. ( Om det ens var nån som ville ha den ) Om någon har en idé hur jag kan fixa allt så kanske jag börjar igen med modden. Nu vill jag fråga en annan sak: Kan man ta bort sina egna trådar? Hur i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Jag tror jag lägger ner vintermodden. Det går ju ändå inte att fixa alla vägar och allt gräs. Synd för dom som ville ha den. ( Om det ens var nån som ville ha den ) Om någon har en idé hur jag kan fixa allt så kanske jag börjar igen med modden. Nu vill jag fråga en annan sak: Kan man ta bort sina egna trådar? Hur i så fall? jag håller också på med en vinter mod! men jag har sama problem men ska inte lägga ner det! men kan du lägga up snöflinge texturen?? Redigerad 11 november, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag håller också på med en vinter mod! men jag har sama problem men ska inte lägga ner det! men kan du lägga up snöflinge texturen?? Jag hinner nog inte lägga upp den idag. Men imorgon kanske jag kan fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Gräs finns över allt på alla texturer. (Nästan...) På sjukhustexturerna finns gräs med. Antar att det är gräset som ligger utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Kan du byta ut snöflingorna? Ser lite overkliga ut! Och sen kan du väl få vägen att se ut så här? Förresteen... Du kan väl lägga ut moden som den är, fast med regn istället för snöflingor och kalla modden för GTA:VC slaskväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts