Eriy Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag ska försöka göra en vintermod till Vice City och jag fattar inte hur man gör gräset vitt! Någon som vet? Skulle bli jätteglad om någon hjälper mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Jocke__SA Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 fick du iden från mig el?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Iden fick jag faktiskt för ganska länge sen efter att ha klarat ut Vice City. Man tröttnar lite och vill göra om. Jag är ingen super på att modda men man ska väll lära sig någon gång. Men som sagt, är det någon som vet hur man kan göra om gräset och alla vägar? Jag kan bara göra om en del av vägarna. Knepigt! Uppskattar hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Jocke__SA Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hehe! ja kan inget bara bra på att skina! so don´t assk my! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Iden fick jag faktiskt för ganska länge sen efter att ha klarat ut Vice City. Man tröttnar lite och vill göra om. Jag är ingen super på att modda men man ska väll lära sig någon gång. Men som sagt, är det någon som vet hur man kan göra om gräset och alla vägar? Jag kan bara göra om en del av vägarna. Knepigt! Uppskattar hjälp! Öppna bara generic.txd med ViceTXD. Så har du gräset och väg och sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har öppnat generic.txd men det händer ju inget med gräset när jag sätter in nytt. Jag kan bara byta ut en del av gatorna! Inte allt. Gräset går ju inte byta! Det är knepigt alltså! Jag ska testa igen. Om någon annan vet något annat så blir jag glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag ska instalera om vc och testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Om du får det att funka så är det superb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Är det verkligen ingen som vet? Det är ju liksom ingen idé att göra en vintermod om det inte ens går att ha snö på gräset och allt på vägarna. (När jag ändå är i farten kan jag fråga: Går det att ta bort sina egna topics? Är ganska ny och kan inte så mycket om detta.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det är olika texturer för olika delar av staden. Sök på grass så lär du hitta många olika gräs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vart ska jag söka på grass då? Och med vilket program? Jag har kollat i generic.txd. Är det där jag ska kolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Jocke__SA Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 har du bredband stäng av din dator kl: 22.00 för ett virus kommer skickas ut till alla står också på text tv 615 M.V.H: Bredbansbolaget Skicka detta till alla på din online lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Jocke__SA Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 har du bredband stäng av din dator kl: 22.00 för ett virus kommer skickas ut till alla står också på text tv 615 M.V.H: Bredbansbolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ajdå, min dator är fortfarande igång. Och något antivirus har jag inte heller. Jag har inget virus heller. Vad knasigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Men I vilken fil ska jag söka för att hitta alla typer av vägar och alla typer av gräs??? Och så vill jag veta om det går att ta bort sina egna topics och i så fall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Om du lyckas med det här, kan du göra om öknen i SA till fjäll då, till GTA:Sweden? Jag lovar att ditt namn kommer hamna i eftertexterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Om du lyckas med det här, kan du göra om öknen i SA till fjäll då, till GTA:Sweden? Jag lovar att ditt namn kommer hamna i eftertexterna! Till PC-verisionen? Kanske nån gång men jag vill fixa vinter i Vice City först. Men jag behöver hjälp me det först. Fattar inte vart man hittar allt gräs och alla vägar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nu har jag en bild på hur det blir med vägarna. En ganska dålig bild men jag tror det går att se. Om någon vill kanske jag kan fixa en bättre bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nu har jag en bild på hur det blir med vägarna. En ganska dålig bild men jag tror det går att se. Om någon vill kanske jag kan fixa en bättre bild. Kan du byta ut regnet mot snöflingor, och droppljudet till ljudet av iskall vind? Vill du, så kan du få bli med i GTA:Sweden SA-edition! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Kan du byta ut regnet mot snöflingor, och droppljudet till ljudet av iskall vind? Vill du, så kan du få bli med i GTA:Sweden SA-edition! Regnet har jag bytt ut mot snöflingor. (Inte på bilden) Men jag vet inte hur man byter ljudet. Om det är någon som vet hur man gör det så skulle jag vilja veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts