callle Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 uppdraget är ju omöjligt :@.. kan nu kartan som rc planen kommer på utantill hur mycker jag än försöker s siteer jag kvar har legat på detta uppdrag i en halv vecka börjar bli lite frustrerad ... någon som har tips eller kan hjälpa lite ? /mvh calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 uppdraget är ju omöjligt :@.. kan nu kartan som rc planen kommer på utantill hur mycker jag än försöker s siteer jag kvar har legat på detta uppdrag i en halv vecka börjar bli lite frustrerad ... någon som har tips eller kan hjälpa lite ? /mvh calle gör dom andra uppdragen först... zeros uppdrag e omöjliga.. o ja tror inte dom hör till dom "riktiga" uppdragen... folk som sagt de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
callle Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jo jag har gjort dom andra uppdragen men jag får ändå inte fler missons... och jag antar när man gjort zeros uppdrag så får man fortsätta med dom övriga uppdrags givarna...är riktigt spelsugen ... fast orkar inte göra zeros uppdrag ... o det är ju missons som e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jo jag har gjort dom andra uppdragen men jag får ändå inte fler missons... och jag antar när man gjort zeros uppdrag så får man fortsätta med dom övriga uppdrags givarna...är riktigt spelsugen ... fast orkar inte göra zeros uppdrag ... o det är ju missons som e kul klarat flygskolan? efter de får du mer uppdrag... uhm... jadu... inte klarat allt så fråga nån som vet mer än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 *SPOILER* Jag har hört av andra som är i Las Ventura att dom inte gjorde Zero's uppdrag men klarade storyn iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
callle Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ok jag ska leta efter dom mindre uppdragen . tack för hjälpen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 *SPOILER* Jag har hört av andra som är i Las Ventura att dom inte gjorde Zero's uppdrag men klarade storyn iaf Spoiler.. Jag är tillbaka i Los Santos igen, och jag har fortfarande inte gjort Zeros uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
callle Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hur fan kommer jag till flygskolan ... jag har varit vid flygplatsen men hittar inte xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geekah Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Orka skita i Zero, uppdragen var svåra men jag klarade samtliga väldigt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
callle Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 för att jag flygskolan vilken värld ska man vara i los santos ? san fierro ? eller las venturas ? ... och vart på flyplatsen hittar man då dessa missons eller ja vad man ska kalla det ... väldigt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 gör dom andra uppdragen först... zeros uppdrag e omöjliga.. o ja tror inte dom hör till dom "riktiga" uppdragen... folk som sagt de iaf Omöiliga? NEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hur fan kommer jag till flygskolan ... jag har varit vid flygplatsen men hittar inte xD Nee haha man ska köpa stället de ligger i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts