omar_1 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) hej jag undra om ni kan hjälpa mig jag vet var man kan styla bilar men vet nån hur man kan sätta på ''klister märke'' eller vad det heter på alla bilar nästan jag har sett många bilder på såna som har det och dem har på många bilar klister märke men jag vet inte hur man gör det vet nån så säg till hoppas ni fattar vad jag menar m.v.h Redigerad 8 november, 2004 av omar_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det kanske går att göra det i Las Ventura.... Jag vet inte riktigt för jag är bara i San fierro ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hej jag undra om ni kan hjälpa mig jag vet var man kan styla bilar men vet nån hur man kan sätta på ''klister märke'' eller vad det heter på alla bilar nästan jag har sett många bilder på såna som har det och dem har på många bilar klister märke men jag vet inte hur man gör det vet nån så säg till hoppas ni fattar vad jag menar m.v.h Du menar dekaler. Det finns inga dekaler, vad jag vet. Däremot finns det olika paint-jobs man kan fixa i San Fierro när man har klarat några uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 kan man plocka en bil från gatan och köra in i "styling garaget"? kan man köra in motorcycklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du menar dekaler. Det finns inga dekaler, vad jag vet. Däremot finns det olika paint-jobs man kan fixa i San Fierro när man har klarat några uppdrag. men altså jag har klarat hela spelat altså inte 100% men hela story men jag vet inte var dekaler finns jag vet bara 3 st o det är i den lowaidergaraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts