Frenzy Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 dildon , spray flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Vad är erat favorit vapen? M4 an är bäst "I can pull so many noobs *host* with *host* it" Redigerad 8 november, 2004 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 deagle, tec9 å m4 såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Min nuvarande favorit är shotgun, men jag vill ha desert eagle (min personliga favorit i alla spel). Vart får man tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Till höger om zeros affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) den finns bakom en gränd höger (om du kollar mot affären) om zeros affär... Redigerad 9 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vad är erat favorit vapen? motorsågen nej men det är nog kniven, de e skönt att göra bakattack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 offtopic* kan nån gå in på Allmänt och svara på min fråga om rollspel *offtopic ontopic: jag gillar också dubbla Ingrams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Helt klart M4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 deagle.. m4an är inge bra.. SMG:n är bättre.. kollade på uppdraget för wuzzi när man skulle spränga splast saker.. det tog mindre skott med SMG:n att spränga en sån än m4:an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 deagle.. m4an är inge bra.. SMG:n är bättre.. kollade på uppdraget för wuzzi när man skulle spränga splast saker.. det tog mindre skott med SMG:n att spränga en sån än m4:an.. mp5 kanske e bättre än m4 i close-combat... men har du testat att snipa med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts