jojon_5 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 mamma e imot alla sorters skjutspel och hon ville inte att ja skulle köpa gta:sa (dels för att det va 18:årsgräns). sen 2 dagar efter fick ja det i försenad födelsedagspresent av pappa du måste blivit lycklig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vote: Nej Jag försöker att slafsa så lite som möjligt när mamma eller pappa är med. När SVT visade det där VRICKADE inslaget på nyheterna blev dom lite fundersamma, men jag sa som det var att svt ljög en del, så det gick bra. Jag är 13 om det har någon betydelse. Min syster som är 11 låter jag bara köra lungt och fint, inte slafsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Mm, jag får inte spela dator för morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Mm, jag får inte spela dator för morsan fy fan, jag skulle få damp om nån sa att jag inte får spela på burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 får spela vilket jävla spel som helst =) började med gta1 innan jag kunde engelska... låångt innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag tycker för f0n att det är fel att 10åringar sitter och spelar våld,skjutspel som har 18-års rekommendation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 fy fan, jag skulle få damp om nån sa att jag inte får spela på burken Njaa, var en liten gnutta ironisk där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har alltid fått spela vad jag vill även sen jag var 5 år hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag får också spela va jag vill =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men tänk om man själv inser att man inte borde sitta och spela extrema våldspel när man är 10 år, men det inser ju aldrig 10-åringar då är det föräldrarnas ansvar att deras barn inte förstörs genom att sitta som paralyserade framför datorn när han dödar 10 människor på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Haha, min morsa låter mig spela vad jag vill. samma, fast pappa oxo... pappa brukar tillome komma o kolla ibland/spela nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:nej...de vet inte äns att jag har det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Farsan sa till mig att GTA va helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Spelar vad jag vill, morsan och farsan bryr sig inte om vad jag gör på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Spelar vad jag vill, morsan och farsan bryr sig inte om vad jag gör på datorn. Det är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Ärligt talat är det nästan bra att lära barn att folk dör om de blir tex. skjutna istället för att lura i dem att man är odödlig och går att lappa ihop igen. Därför är Tom & Jerry värre än GTA-spelen... EDIT: Själv får jag spela vad jag vill. Både min 12-åriga syrra och min farsa har lirat Vice City... Redigerad 5 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tom and Jerry Fists of Furry, är det du pratar om, eller hur? Min lillebror har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det är fel. Nej, dom litar på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Tom and Jerry Fists of Furry, är det du pratar om, eller hur? Min lillebror har det. Nej, han menar barnprogrammet. Jag får inte spela något spel som har med våld att göra. Får inte heller se filmer med våld. Jag sitter dom dryga dagarna och ser på Barbie i svansjön sen spelar jag Mulle meck bygger *Sätt in namn här*. Mina föräldrar vill inte att jag ska bli en hjärndöd zombie som tillbringar all sin tid framför köttar spel. Aja nu måste jag dra, för att mina föräldrar ska skrota datorn så jag inte blir beroende hejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 "Här!" Och mamma räcker över San Andreas! "TACK!" *Jag var borta* Pappa lufsar ner till mitt rum... "var inte detta ett bilspel?" skrattar inombords. "Mjooo!" :"> Pappa spela en gång. Han var banne med bra! Han tog fram min AK och snodde en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts