bastard Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag vet inte vad låten heter, men det är samma låt som när man ska dansa i uppdraget Life's a beach hörde jag nyss..Så dom som inte klarat det uppdraget kan ju lyssna på den radiostationen..Fast å andra sidan är det ju inte lätt och veta vilken jag menar, men ni som gjort uppdraget vet! Tänkte bara säga det, att det är samma låt som är i uppdraget som spelas på Bounce FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Den låten har ja nog inte hört. Men jag kommer ju heller inte ihåg vad det var för låt på Life´s a beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nä, okej. Men det var en låt med rytm i, en som man kan känna rytmen med liksom.. Den låten finns på Bounce FM. Du kanske kommer ihåg den om du lyssnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Om du lyssnar på texten så nämner dom Hollywood Swingin'... Då så tar man sin lilla bok som man får med i spelet och letar rätt vilket band som gjort den. Inte så svårt eftersom att du redan vet vilken kanal den går på. Aja om jag inte har helt fel så är det: Kool and the gang - Hollywood Swingin' Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jaha, det tänkte jag faktiskt inte på..Att man kunde kolla där i..Använder inte den så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 kollade bara kontrollerna och det och läste snabbt igenom radiostationerna innan jag började lira den 28 oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts