Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 att man kunde åka tillbaka direkt till groove street genom att göra torenzos alla uppdrag. och jag gjorde det sista där man skulle åka med en motorcykel upp på flygplanet. jag klara det, sen gjorde jag "BLACK PROJECT". men jag har fortfarande fourdragons och det gröna "$" kvar.. och jag orkar inte ligga med tjejen... finns det inget sånt sätt att man ska kunna klara torenzos grej?? eller finns det mer uppdrag med honom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du ska göra klart alla uppdrag innan du kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ohh fy fan.. så jag måste ligga med tjejen också? 2 hela gånger. och jag måste bjuda ut henne och allt!. fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du ska ligga med tjejen 2 gånger för att få hennes key card. Men du behöver inte bjuda ut henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du ska ligga med tjejen 2 gånger för att få hennes key card. Men du behöver inte bjuda ut henne. Ohh bra hehe hört att hon bara är hemma kl 12.00 ? aja, jag är på uppdraget där man ska sno 4 polis hojjar.. jag har bara det kvar just nu.. jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jo jag har också hört att det skulle va något sånt där. Minns bara att hon nästan aldrig var hemma. Okej du är på det uppdraget nu. Men det är jäkligt lätt. Hade mycket tid kvar när jag hade lämnat alla bågarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyKnoxville Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Alltså, min tjej är aldrig hemma...ALDRIG! :'( Kan jag har gjort något fel? Ps. Jag har inte slafsat ihjäl henne med motorsåg... Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) om man inte orkar dejta henne DÖDA henne (Mwuhahahahhahaha) det gå det med Redigerad 8 november, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nej jag tror inte du har gjort något. Hon är en tjej som näst intill aldrig är hemma. Men nångång är hon alltid hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts