JoinAS Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hej ! När jag spelar mitt San Andreas så blir det så att ibland hänger sig... det skulle förståss bero på repor i skivan.... men jag har kollat o jag är alltid skit försöktig om skivan men den hänger sig iaf ibland.... och ibland när jag är ute o kör på spelet så blir det så att byggnaderna inte hinner ladda klart sin så kallade " look " utan det blir bara en stor stenvägg ibland och vägarna försvinner tillslut hänger sig spelet där också Någon som v et vad jag ska göra ? Hjälper en sån där laser rengörare på Chlas ohlssons ? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 är det ingen som vet ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ja det kan mycket väl vara så att lasern behöver rengöras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 okej tack så mkt men har du någon aning vad en sådan skiva kosstar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nej tyvärr ingen aning. Men det har tagits upp i en annan tråd. Testa att söka lite så hittar du den nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag tror 30kr köpte min pappa de för men e inte säker. E san andreas dubbelsidig skiva? (har inte spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag tror 30kr köpte min pappa de för men e inte säker. E san andreas dubbelsidig skiva? (har inte spelet) Nix SA är inte dubbelsidig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 okej ... tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Laserrengöring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts