Lance Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) ni vet det där uppdraget där man ska rejsa med catalina det e fan snubben från gta3 som är med där ju dom säger ju att dom ska dra till liberty city och han ser exakt ut som i gta 3 eller vad säger ni!? Redigerad 8 november, 2004 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Visst är han lik Tommy, men endå inte för lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 LOL! Tommy är han från Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Visst är han lik Tommy, men endå inte för lik. 1. Det är inte Tommy 2. Han lik fast yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tommy Vercetti är killen från Vice City, och han har iallafall inte jag sett till i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Alltså geez, Det är GTA 3 (3, ja 3. TRE tre tre TTRREE!tre! 3) som snubben är ifrån. Redigerad 8 november, 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Alltså geez, Det är GTA 3 (3, ja 3. TRE tre tre TTRREE!tre! 3) som snubben är ifrån. Jag tror alla har uppfattat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 LOL! Tommy är han från Vice City! okej men jag har fått för mig att tommy e han som e i gta3 hursomhelst var det han ja mena asså killen i gta3 men va fna heter han då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Han har inget namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Även om han hade ett namn så hade han ju inte kunnat tala om för folk vad han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Han har inget namn. ok men det är väll endå han som man e i gta3 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det är han och sök jag har redan gjort en tråd om detta för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 han heter Dido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det är han och sök jag har redan gjort en tråd om detta för länge sen skiter la ja i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 han är lik han i Gta 3 bara det att han har byxerna uppe vid magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 han är lik han i Gta 3 bara det att han har byxerna uppe vid magen Han är inte bara lik utan det ÄR han från GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 han heter Dido Jo tjäna.... länk proof tack...... Förövrigt så har dom som spelat GTA III märkt att han är stum och säger inte ett ord.... förutom stön och stånk dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 nej nej nej.. han är döpt till Fido av nån stor gta-sida och nu är det inoficiellt bestämt att han heter det.. dock så har jag hört av många att dom kallar honom "claude".. vet inte vad dom fått det från, men för mig kommer han alltid att vara "gta3-guy" eller Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 dock så har jag hört av många att dom kallar honom "claude".. vet inte vad dom fått det från, men för mig kommer han alltid att vara "gta3-guy" eller Fido SPOILER I slutet får man ett samtal av catalina när hon "håller på" och då skriker hon claude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts