Terrorysta Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Av en händelse råkade jag byta kanal på tvn och vad får man se ETT LITET ROCKSTAR MÄRKE! ungefär i mitten på ett kylskåp. Programmet var: Freaky Finnertys och tid 15.15-15.40 Tv 3 dag: måndag Det har kanske inte så mycket med GTA:SA att göra men det var iaf lite kul att se. Det 2:a R* märket jag har sett nu, det första var på programmet OC. Redigerad 8 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Conspiracy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag har också sett på O.C, det var väl på seths rum eller nått? riktig gamer dedär =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) jag har också sett på O.C, det var väl på seths rum eller nått? riktig gamer dedär =) aa, ett stort stort blått R* märke i Seths rum Ingen som såg det lilla gula märket på kylskåpet då? (på programmet Freaky Finnerties). Redigerad 8 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jo, jag har sett båda, fräsigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 i Scary Movie 2 är det ett R* märke i ett rum där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts