PlayON Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Eventuell *spoiler* Jag är på uppdraget "Life's a beach" Uppdraget går ut på att man skall dansa och få minimum 4000 poäng för att komma åt en bilstereo. Hur jag än gör så får jag bara lite över 3500 poäng max har varit 3750. Jag får perfekt betyg men poängen går ej över 3750. Kan man komma vidare på annat sätt? Finns det fusk (vill helst ej använda) eller får jag leta efter någon som kan sälja ett minneskort med detta uppdraget avklarat? Edit: Har försökt klara detta uppdraget snart 50 ggr! Edit 2: Jag vill träna upp min dansförmåga på klubbarna märkta med "martiniglas" men väl därinne så går det innte att dansa då det inte finns någon att dansa med! Kan man verkligen öva upp sin dansförmåga på barerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Bull Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det går utmärkt att klara det uppdraget, tycker det låter väldigt skumt det du beskriver, nått knas med spelet? Det går även att dansa på klubbarna, vet inte om det finns nån skill just för "Dancing" men dansar man tillräckligt bra kommer det nya lite svårare låtare att dansa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Lol skrattar varenda gång jag hör om denna.. Alltså vad exakt är problemet ? du har 4 knappar som du ska trycka när symbolen når Cirkeln.. är det så svårt ? bara att tajma du ser symbolerna ett par sekunder innan dom kommer. det är busenkelt. jag klarade första gånger och fick dryga 600 poäng mer än vad som krävdes. Jag tror att du antigen trycker för tidigt eller för sent, du ska försöka trycka när den är i cirkeln och få en slags rytm och bli inte stressad det är ju så simpelt detta uppdrag. Tycker du detta är svårt så lär du garanterat inte komma så långt sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) hehe mitt rekord på den e typ 7080. allt jag gör är att följa rytmen. eller jag fick det på en club ... Redigerad 8 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Klart han kommer komma vidare i spelet! Jag menar det är ju inte dansuppdrag resten av spelet..han har väl lite svårt för dansuppdraget men kanske lättare för andra saker? Ingen klarar väl allt perfekt? Min polare hade hur svårt som helst med Life´s a beach, han klarade det knappt, men så klarade han det till slut och han har inte haft ett enda problem med uppdragen efter. Alltså har han lättare för andra vanliga uppdrag än just dansuppdrag. Men tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det uppdraget, det är bara att försöka tills man klarar det. Men testa att åka runt till olika barer och klubbar och försöka lära in dansningen. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tycker du detta är svårt så lär du garanterat inte komma så långt sen. Jasså det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jasså det gjorde jag. Ja klart man kommer långt sen. Bara för att man har lite problem med dansuppdraget så betyder ju inte det att man inte kommer lika långt som alla andra. Förstår inte riktigt hur vissa här tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det spelar ingen roll vilket bar jag går in på...Det går inte att dansa på någon bar! Har varit i allt från små skitiga barer till strippklubben... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det spelar ingen roll vilket bar jag går in på...Det går inte att dansa på någon bar! Har varit i allt från små skitiga barer till strippklubben... :'( Det ska gå att dansa på den där klubben som heter typ Akimbo eller nåt liknande. Den ligger i Los Santos i mitten nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det spelar ingen roll vilket bar jag går in på...Det går inte att dansa på någon bar! Har varit i allt från små skitiga barer till strippklubben... :'( Jo jag har ju själv dansat på en bar i Los Santos. Kommer tyvärr inte ihåg vart den baren låg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) men du ska gå till ett hus där det är eldfacklor utanför där kann man dansa Edit: den är i los santos Redigerad 8 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tack för infon...Letar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Men man får ju bekräftelse på om man timar rätt ju. Men jag kan förstå att uppdraget är svårt om man inte vet exakt vart man har X,O,fyrkant, triangel. För kan man placeringen på dessa så skall inte uppdraget vara svårt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 man kan inte dansa i barer förren man har klarat uppdraget och varför träna sig i barer? Det kan hända att man får asmycket poäng i baren men sen kanske man inte klarar det igen så kör the real deal direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hm, som gammal Dance dance revolution/parappa the rapper lirare så tycke jag att det där uppdraget var i lamaste taget. Bus enkelt, men förstår att det kan vara problem för vissa. Men det är 4 knappar att hålla reda på (duuh) så det är konstigt om man har misslyckats fler än 5 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Har man aldrig dansat något liknande i spel förut kan det vara ganska svårt. Hade själv aldrig gjort något liknande innan jag gjorde det uppdraget och hade lite småsvårt för det. Alla har inte lika lätt för samma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du kan bara dansa i klubbar först efter att du har klarat det uppdraget... det är inte så svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det jag tycker du ska göra är att du låter nån bekant köra det eftersom man behöver inte alls vara bra på att köra GTA för att klara uppdraget. Tycker fortfarande det är det svårtaste uppdraget (har klarat 82 uppdrag) ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts