chaz76 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag blir galen! Det är ju helt omöjligt! I alla fall för mig. Tror att det skulle gå lättare om inte kontrollen var inverterad. Upp ska vara upp! Försökte ändra, men det gick inte. (det heller) Ahhh! Nån som har några tips? Det börjar bli tröttsamt att dejta Denise och ta över hoods! Mvh Chaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Håll huvet kallt och mata dem fulla med bly särskillt dem på hojjarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Sikta på bakdäcken och föraren. löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chaz76 Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 aiight! tack ska ni ha boys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Good luck homie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teamturbo Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ska man skjuta på grindarna sen.. för när jag testade de uppdraget igår så dog ja där.. var vänd bakåt och sköt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Uhmm.. det uppdraget var ju skitlätt, det ligger ju armor överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 och skjut aldrig på lastbilen då den e bp (bullet proof). gjorde jag hela tiden första gången ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 skjuter alltid punka på lastbilen men det hjälper inte den åker exakt lika fort och vars ligger det armors??? jag misslyckades med det ibland för att motorcykeln sprängdes och armor hjälper väl inte den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Man ska skjuta sönder grinden, annars sprängs man Redigerad 8 november, 2004 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts