Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Så här långt har dom kommit på Edgeforum om San Andreas: Bigfoot- currently being hunted. Black shape in Airport ( Yeti/Bigfoot)- seen by people. Weird Noises- Heard by people. Mystery phone booth- seen, but not confirmed. CJ moms ghost- Seen, not proven Ghost Ship- seen once Ghost Car- Confirmed UFO- Confirmed falling Plane- Seen, not proven People Committing Suicide- confirmed World war 2 Plane- confirmed Jaws- Confirmed Alien Radio- Heard, not proven Fly Fish- Seen, not proven Four Armed Freak- Seen, not proven UFO 2 (hover)- confirmed Trees falling- confirmed Sea Serpent- seems to be real… ghosts of fort carson- Confirmed Haunted House- Confirmed You get shot with a rocket by a F-18 and die if you fly too far out to sea- Fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jaws- Confirmed ghosts of fort carson- Confirmed Haunted House- Confirmed och vart finns dom och vad är Jaws? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jaws är hajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jaws betyder ju egentligen Käftar, men jag skulle tippa på att de menar en haj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag undrar om bigfoot verkligen finns.. så många människor då borde nån redan ha sett honom tycker ni inte så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) jag undrar om bigfoot verkligen finns.. så många människor då borde nån redan ha sett honom tycker ni inte så ? Jo faktiskt. Problemet är att när nån säger att "Jag har sett bigfoot" så tror man inte helt på personen. Man kan aldrig lita riktigt på någon när det gäller bigfoot . Och om nån postar en bild så vet man ju inte om det är fejk eller inte. Enda sättet att få reda på om bigfoot finns är att se honom med egna ögon :/ Redigerad 8 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 vad är haunted house och vad är four armed freak och vad är jaws och vad är ufo 2 och vad är ja det mesta??? och dom som är confirmed vars finns dom kan nån checka det och peka ut dom på karta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 trees falling det är ju träd som faller har alldrig sett nått träd falla hur kan det falla träd själv ser man aldrig det även om jag ofta åker runt i skogarna det tror jag är fake men dom skriver confirmed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 vad är haunted house och vad är four armed freak och vad är jaws och vad är ufo 2 och vad är ja det mesta??? och dom som är confirmed vars finns dom kan nån checka det och peka ut dom på karta?? Haunted House är ett hemsökt hus. Dvs ett spökhus. Four armed freak skulle jag tippa är utomjordingen. Jaws är en haj som simmar runt och käkar folk (om du har sett filmerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 har nån en länk till deras forum? :F hittar inget på hemsidan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ooohhhhh jag vill hittat det där hemsökta huset ojojojo måste ba se det måste ba se det kan nån lyckas få en länk där dom har skrivit vars det är lite coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 rykten säger att CJ´s mamma ska spöka i CJ´s hus på Grove street. Men hon syns bara på kort. Läste på Gamefaqs forumet (vet tyvär inte vilken tråd) att de va rund 00.04 eller nått.. Vet ej om det är sant men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Sea Serpent- seems to be real… ghosts of fort carson- Confirmed Kan någon översätta? Eller jag vill veta vad fort carson är, och vad Sea Serpent betyder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Sea Serpent- seems to be real… ghosts of fort carson- Confirmed Kan någon översätta? Eller jag vill veta vad fort carson är, och vad Sea Serpent betyder! Serpent = orm, Sea Serpent = Sjöorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Gissar på att dom då snackar om ett sjöodjur? Ja menar hur skoj är det att leta rätt på en lite orm som flyter runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag skulle gärna vilja ha länken till där dom pratar om sjöodjuret. Eller har någon nån bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 men dom som verkar coolast är ju typ haunted house ghost of fort carson sjöormen och typ fyr armade monstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts