Carolus XII rex suenica Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vart kan man hitta quadbike och hummern? och kan man styla hummern? Jag är i sanfierro om det är till någon hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Quadbike finns under en motorvägen direkt efter man svängt över till San Fierro från Los Santos Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag fixade en hummer (patriot) i uppdraget när cesar ringer och man ska ramma en patriot. Jag tog helt enkelt en bärgnings bil från bilskroten och hakade på hummern när den stannade och bogserade in den i garaget. då låses dörrarna upp. den går inte att styla eller lacka om i annan färg. Men den är skottsäker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Patriot (Hummer) Lättaste sättet är nog att åka till hangarfartyget och köra längst ut på den bryggan där står den (i SF). OBS! du ska skjuta vakterna som kommer när du stiger ur bilen där annars skjuter de sönder den innan du hinner köra iväg ^^ Redigerad 8 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) annars så finns det typ 10 st quadbikes i landsbyggden. minst 3 är längs ner (syd-väst). dem flästa e antingen syd om mount chilliad eller i nått stort skoggsområde... Redigerad 8 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts