Yurimasa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hej, är det nån som har namnet på låten på Radio X som är grundlåten som Thomas Rusiak byggde sin "Whole Lot Of Things" på? Tror damp snubben från polisskolan filmerna sjunger, men jag kanske har fel... har googlat lite men hittar ingen bra låtlista... och hur ska jag veta vad låten heter om jag nu hittar en lista? Skulle vara tacksam om någon visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hej, är det nån som har namnet på låten på Radio X som är grundlåten som Thomas Rusiak byggde sin "Whole Lot Of Things" på? Tror damp snubben från polisskolan filmerna sjunger, men jag kanske har fel... har googlat lite men hittar ingen bra låtlista... och hur ska jag veta vad låten heter om jag nu hittar en lista? Skulle vara tacksam om någon visste Boken i fordralet..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jaså? Äsch... det har jag missat Iaf, har inte fodralet här... ligger i andra hemmet... här har jag datorn jag laddar över mp3 från till spelaren... skulle behöva låten nu... nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 För att jag är snäll idag så har jag skrivit ner alla låtarna från Radio:X så du kan välja å vraka. Helmet - Unsung Depeche Mode - Personal jesus Faith no more - Midlife crisis Danzig - Mother Living colour - Cult of personality Primal Scream - Movin' on up Guns n' Roses - Hellraiser L7 - Pretend we're dead Ozzy osbourne - Hellraiser Soundgarden - Rusty cage Rage againt the machine - Killing in the name Jane's addiciton - Been caught stealing The stone roses - Fools gold Alice in chains - Them bones Stone temple pilots - Plush Med reservation att jag kan ha stavat lite fel på vissa då jag kollade i manualen å skrev utan att titta, det gick snabbare så.. men kan ju ha blivit nått fel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 För att jag är snäll idag så har jag skrivit ner alla låtarna från Radio:X så du kan välja å vraka. Helmet - Unsung Depeche Mode - Personal jesus Faith no more - Midlife crisis Danzig - Mother Living colour - Cult of personality Primal Scream - Movin' on up Guns n' Roses - Hellraiser L7 - Pretend we're dead Ozzy osbourne - Hellraiser Soundgarden - Rusty cage Rage againt the machine - Killing in the name Jane's addiciton - Been caught stealing The stone roses - Fools gold Alice in chains - Them bones Stone temple pilots - Plush Med reservation att jag kan ha stavat lite fel på vissa då jag kollade i manualen å skrev utan att titta, det gick snabbare så.. men kan ju ha blivit nått fel också Guns n' Roses - Welcome to the jungle heter den. Ska den heta iallafall har inte boken här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts