CrAcKmAn Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Letade vafan i en halvtimme utan att hitta posten där vi snacka om detta. Så nu får ni bara acceptera denna post! Ville bara visa en bild på Catalina från GTA3: Hittade inte en bild att jämföra med henne i SA. Ska ni klaga på att jag postar en onödigtråd så kan ni lika gärna skita i de, behöver ej veta! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man ska spela gta vice först sen gta sa sen gta 3 då har man fattat allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man ska spela gta vice först sen gta sa sen gta 3 då har man fattat allt Tror nog man fattar allt iallafall. Men allt kommer i fel ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man ska spela gta vice först sen gta sa sen gta 3 då har man fattat allt Hm...ska fan göra det nångång när jag orkar.....nångång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hm...ska fan göra det nångång när jag orkar.....nångång.... Hehe det skulle nog ta en väldigt lång tid eftersom San Andreas nu också finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts