AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag tror starkt på att man kan fortsätta men kanske inte (kollar på..... åå kommer inte ihåg vad det heter men det står typ producer och massa röster och så) Men om man kan fortsätta är det utan Raid i Los Santos då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja man kan fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja man kan fortsätta Utan Raid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ingen fara det funkar... Och gängkrigen fortsätter Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Skönt!! då ska jag leta efter bigfoot och alla dom dära konstigheterna men först ska ja hitta åkgräsklipparen" Får man nåt om man tar över alla sånna dära gängområden??.. (märkte att det var ett i San Fierro också!) Redigerad 7 november, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ahh den där taxameter utanför CJs hus kan typ ha högre maxsumma tror jag... Inte helt säker... Åkergräsklipparn finns vid ett hus i Angel Pine btw... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Åkgräsklipparen har jag inte hittat än, det blir något att kolla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ahh den där taxameter utanför CJs hus kan typ ha högre maxsumma tror jag... Inte helt säker... Åkergräsklipparn finns vid ett hus i Angel Pine btw... Diezl Finns den inte närmre Los Santos jag har hört att det ska finnas en vid VineWood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Finns den inte närmre Los Santos jag har hört att det ska finnas en vid VineWood Har också hört det. Den ska tydligen finnas i VineWood bland de lyxiga husen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Mycket möjligt men jag har inte letat Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts