swat Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kan nån hjälpa mig mitt san andreas funkar inte varje gång jag startar det blir det bara svart och startar om så jag skulle bli jätte glad om nån hjälpte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 inge som kan hjälpa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Köp ett nytt PS2 och ett nytt san andreas, det borde funka. Ps. Skriv helst inte såna här skit trådar i Sa forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det kan vara din laser som inte är ren, köp en laserrengörare från Chlas Ohlson så ska det nog lösa sig. Så var det för mig med fast det var med VC, men PS2an håller än idag efter jag köpt laserrengörare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) skit detta är inte skit jag behöver hjälp. hur mycket kostar en laser rengörare danne roller? Redigerad 7 november, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Klart det inte är skit. Du måste ju ha tips på vad du kan göra för att få din ps2:a att må bra. Vet själv hur det skulle kännas ifall jag inte skulle kunna köra SA pga av min ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 100? jag tror att du åker på en varning för detdär.. jag har lugnt delat ut en varning för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Haha stor i käften liten på jorden. Hoppas någon mod såg vad du editade bort. Redigerad 7 november, 2004 av Olle E.Å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Haha stor i käften liten på jorden. Hoppas någon mod såg vad du editade bort. Vad? Har jag editerat bort något, nä just det. Här kan du se vad den kostar så kanske det löser sig. http://www.clasohlson.se/shop/store/fs_mm....5424B3AC8883693 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vad? Har jag editerat bort något, nä just det. Här kan du se vad den kostar så kanske det löser sig. http://www.clasohlson.se/shop/store/fs_mm....5424B3AC8883693 tror han menade vad swat sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 tror han menade vad swat sa.. Jaha, tänkte han syftade på mig. Ska nog gå och sova. Vad sa Swat för något då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vad sa Swat för något då? Det är nog ingenting vi ska citera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Haha stor i käften liten på jorden. Hoppas någon mod såg vad du editade bort. Tjurig? swat : Köp en laserrengörare gjorde det igår (Pga problem med att starta SA) flyter på fint nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det é NÄSTAN som min situation... som också e värre...jag vet att jag har diskuterat dethär flera gånger förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts