Kattla Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Jag vet att folk säger hela tiden att dom rykterna är falska, men idag har jag sett någon röka in game och inte i nån cutscene. I Las Venturas polisstation (ovanför Roca Escalante kvarteret, ni som har karta vet) där inne i en cell så står en snubbe och röker. Man ser när han tar ett bloss ibland, och när han håller i ciggen så ryker det (no shit?) Undra om man kanske kommer kunna röka.. nångång.. Rykte kan bli sanning, vem vet, man kanske kan köpa efter 100% eller nått. EDIT: Nu vet jag inte, kanske nån har sett det här förr? EDIT2: Fanns två snubbar där bland cellerna som rökte fet cuban ciggar Redigerad 7 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jadu, man kan ju röka i vice city med fusk så varför skulle man inte kunna röka i sa utan/med fusk också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dina gäng medlemmar röker ju! Man ser ju det hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 CJ står tydligt emot tobak och droger, det märker man tydligt i första uppdraget med the truth, han vill inte testa.. alkohol däremot verkar okej, han tar bärs med sina homies och dricker väl och mycket ur en flaska när man går på krogen med en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 CJ står tydligt emot tobak och droger, det märker man tydligt i första uppdraget med the truth, han vill inte testa.. alkohol däremot verkar okej, han tar bärs med sina homies och dricker väl och mycket ur en flaska när man går på krogen med en tjej **SPOILER** Haha, och andra sidan så tar CJ cocks i Venturas hos Wu Zu Mi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja CJ är helt emot droger och tobak. Det märker man också speciellt vid ett mycket senare uppdrag då han blir helt ursinnig när en brud försöker att få i Sweet droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag tror inte på det där, men jag hoppas att det går men alla säger hela tiden "Rockstar har ju bekräftat det" de e lite jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 De flesta som är i alla små byar röker också. Har för mig att jag har hört något om att det finns en ciggaret automat i SF, är det någon som vet vart den finns om den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 De flesta som är i alla små byar röker också. Har för mig att jag har hört något om att det finns en ciggaret automat i SF, är det någon som vet vart den finns om den finns? Tror inte det finns någon sådan automat eftersom det inte ska gå att köpa cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja, det var väl bara något rykte som vanligt, nu är spelet så stort så det är lätt att skapa ett rykte. I VC var det inte lika lätt, tog ju bara 1 minut att komma till det stället ryktet handlade om i VC för att kolla upp om det var sant, nu tar det ju kanske upp till 20 minuter beroende på vart man är, i SA alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 CJ står tydligt emot tobak och droger, det märker man tydligt i första uppdraget med the truth, han vill inte testa.. alkohol däremot verkar okej, han tar bärs med sina homies och dricker väl och mycket ur en flaska när man går på krogen med en tjej What? hur dricker man bärs då? //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ärligt talat dom visade en bild på Ryder när han stod och rökte i början när man klippt sig och ska gå in till resturangen och käka, och dessutom så hittar spelföretagen på en hel del för att folk ska leta som fan och disuktera och för att folk ska köpa spelet, jag är nöjd med allt nytt dom lagt till i spelet så här långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Lite offtopic: In game: http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/ingame.jpg IRL http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/inrl.jpg Lite små stulen design? Minns även i mcklubben (gtaVC) att dom flesta desigerna på ölmärkerna var tagna från riktiga märken. Redigerad 8 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts