deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag har inte uppdrag kvar att göra? asså måste jag göra mer med flikvännen måste jag göra den där FUn grejen med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag har inte uppdrag kvar att göra? asså måste jag göra mer med flikvännen måste jag göra den där FUn grejen med henne? Jag är på samma ställe men ludret är ju fan aldrig hemma. Jag va på en dejt me henne och de gillade hon inte. Man måste ju har kortet av henne för att kunna fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 du kan vara där vid 12 på dagen så är hon där! funkar alltid för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 skjut henne istället :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ska man ta två grejer där inne för jag har vatt där inne men jag tog bara en sak?? ska man ta två saker?? för att jag kommer inte in nu?? jag har sparat efter det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 skjut henne istället :'( hur kan man skjuta henne om hon inte är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts