SAAB Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 GTA 3 men VC har bra story den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Helt klart GTA 2 det var det spelet som jag fastnade längst för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Står mellan GTAIII och GTa2... ...rösten faller på GTAIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vote: GTA 3 Fy fan vad det var roligt första gången man lirade det. Jag kommer ihåg att jag hoppade middagen bara för att spela det. GTA VC/SA är ju grymt roligt med men det var så stor skillnad mellan GTA 2 och GTA 3 så GTA 3 är det som jag har spelat mest. Nåt som var bra med VC var att det fanns motorcyklar och GTA SA har princip allt men GTA 3 vinner nog ändå tack vare überkänslan, uppdragen m.m. Bara för de så ska jag spela lite GTA 3 =). Bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts