Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vote: GTA2, rejält soft när det kom. Var även det första GTA-spelet jag spelade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Lätt GTA: vc. Ett av dom skönaste spel som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) GTA:VC Vote:Gta:VC 80-Tals känslan e ju bara sååå skön Redigerad 29 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det är ett svårt val. När jag va liten tyckte jag ju GTA1 och 2 var skit kul. När GTA3 kom tyckte jag att det var skit coolt 3d grafik, lite mer ganster stil o.s.v. första gången jag spelade Vice city var ingen dålig upplevelse. GTA: SA är skit kul i sig men det höll inte länge. Ungefär 3 och ½ vecka spelade jag det. Vote: Vice city, för känslan första gången jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Du har helt fel tankegång. Varför tror du att vi har forumindelningar? Tänk till lite nästa gång så blir det nog rätt. *FLYTTAD* Var hade han startat den från början? Redigerad 4 januari, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote;GTA 3 Var så himla roligt första gången man spelade det tycker jag Började med att leta upp fusk och gjorde massaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Var hade han startat den från början? Jag hade gjort den i SA forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 San andreas utan tvekan...Dock så har SA inte samma känsla som gta 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 San Andreas var faktist bäst fast VC var inte heller så tokigt svårt val men som sagt är Gta SA bäst,enligt mig. Vote:GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är ett svårt val. När jag va liten tyckte jag ju GTA1 och 2 var skit kul. När GTA3 kom tyckte jag att det var skit coolt 3d grafik, lite mer ganster stil o.s.v. första gången jag spelade Vice city var ingen dålig upplevelse. GTA: SA är skit kul i sig men det höll inte länge. Ungefär 3 och ½ vecka spelade jag det. Vote: Vice city, för känslan första gången jag spelade det. Kan bara säga en sak: Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: GTA:VC. Har haft roligast med det hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vote: 3:an Tänk när man satt med lilla 2an och spelade, sen fick man reda på att det skulle komma en 3D version.. Då sparade man alla sina pengar, så man kunde köpa ps2 konsolen bara för treans skull Att inga fler tyckte trean ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Trean är bra men San Andreas är det största och bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vote: Gta3 Klockrent val då övergången till 3d tog spelet till en helt ny nivå. Var ju helt exalterad när jag lirade det första gången. VC och SA är bara förbättringar av 3:an. De är därmed också roligare, men 3an var först och förblir bäst =) (inte helt oväntat att "alla" röstar på SA, eftersom det kom ut nyligen, wajjn wajjn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 GTA 3 var nog revulotionerande, men personligen tror jag orginalet var ännu mer revulotionerande. Jag och en kusin till mig satt uppe och spelade det i oändliga dagar och nätter när det hade kommit. Vote: GTA Sorry gubbar. Kunde inte hålla mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Gta + london (LOL) nej men GTA SAN ANDREAS är det bästa!! (om ni röstar på något annat så har ni inte klarat gta san andreas till 100 %) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 San Andreas är bäst - fast Vice City är otroligt skönt det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 GTA : VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johannes Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag tycker alla gta spel har givit mig en bra gta känsla men om jag ska vara ärlig så tycker jag gtaSA..är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts