Frostic Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vilket spel tycker ni är bäst i serien? Jag tycker faktiskt att GTA VC gav mig den bästa känslan, men jag tycker GTA:SA är bäst i det stora hela. Men det kanske är fel att ställa de olika spelen mot varandra rent tekniskt, men spelupplevelsen och storyn m.m. kan de ändå tävla i. Jag tycker att GTA:SA har bästa spelupplevelsen p.g.a. att det är så stort, det känns verkligen som en levande värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 vote: fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 vote: fel forum Jag postade den här eftersom de flesta bara läser i det här forumet nu. Så man får fler svar/röster om man postar den här, och då blir det ett bättre resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 vote: vc det är en helt annan känsla att glida i VC än i SA. Lyssna på Quiet Riot och Glida i solnedgången medans man blåser förbi en kaufman cab. härlit. däremot är ju SA bättre som spel, men VC gav en bättre upplevelse, det finns så många grejor man kan göra i SA, det är så stort och härlit också, men det känders lite "mysigare" och man hittade bättre i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag postade den här eftersom de flesta bara läser i det här forumet nu. Så man får fler svar/röster om man postar den här, och då blir det ett bättre resultat. Du har helt fel tankegång. Varför tror du att vi har forumindelningar? Tänk till lite nästa gång så blir det nog rätt. *FLYTTAD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du har helt fel tankegång. Varför tror du att vi har forumindelningar? Tänk till lite nästa gång så blir det nog rätt. *FLYTTAD* Okej, då vet jag till nästa gång. Vad tycker du är det bästa GTA spelet av alla i serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 varför har alla röstat på sa? Jag menar, gta1 var banbrytande för sin tid. Inga spel motsvarade gta1 på något sätt - man hade ungefär kommit på tetris (okej, överdrivet) när gta1 släpptes. Nuförtiden är alla spel så snygga och utvecklade så vi får för mycket av det goda och vi tänker inte på hur pass bra det egentligen är. GTASA borde inte få vara med i listan eftersom det är nysläppt och alla tycker att det är sååååå bra. Man kan dra igång vilket annat spel som helst nuförtiden och ändå få asbra grafik och många möjligheter. Det kunde man inte på gta1-tiden. VOTE: GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 varför har alla röstat på sa? Jag menar, gta1 var banbrytande för sin tid. Inga spel motsvarade gta1 på något sätt - man hade ungefär kommit på tetris (okej, överdrivet) när gta1 släpptes. Nuförtiden är alla spel så snygga och utvecklade så vi får för mycket av det goda och vi tänker inte på hur pass bra det egentligen är. GTASA borde inte få vara med i listan eftersom det är nysläppt och alla tycker att det är sååååå bra. Man kan dra igång vilket annat spel som helst nuförtiden och ändå få asbra grafik och många möjligheter. Det kunde man inte på gta1-tiden. VOTE: GTA1 Jag skrev ju i det första inlägget att det kanske inte går att jämföra spelen rent tekniskt, men spelupplevelsen går att jämföra med alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Gta1 + London gav helt klart den bästa spelupplevelsen, det är så klassiskt och enkelt men bra. GTA3D-spelen gav faktist en helt annan sorts spelupplevelse är de äldre spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ursäkta för klagomålen men: 1 det finns en del sånna här topics...(i o försäj så gjorde jag åxå en i början...) 2 gta 1 o london e 2 spel enligt mig men lycka till med undersörchningen.... VOTE:VC och VC och endast VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Får faktiskt säga SA. Detta för att det just är 90-tal, gangsta, gettot, och så otroligt stort. Gillar även storyn, från början till slut. Stort + för att det finns så otroligt mycket att göra, man får nästan aldrig tråkigt, och det kan underhålla en hur länge som helst. Det kunde visserligen alla gtaspel säkert, men jag tycker SA ger mer. Kanske också borde tillägga att jag bara lirat gta1(innan det släpptes gratis), gta3, gtaVC, och sist men verkligen inte minst San Andreas. Gillar alla, men som sagt, gillar SA bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Känslan när man spelade GTA1 första gången går inte att beskriva, det är helt klart det GTA-spel som gett mig den bästa spelupplevelsen hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 gta SA lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 GTA 2 blev den bästa upplevelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 GTA2 var det första GTA spelet jag spela och fick en obeskrivlig känsla men VC har den extremt sköna 80-tals känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 GTA III är fortfarande det spel i serien som jag bäst tycker om! vote: GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Helt klart San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vilket spel tycker ni är bäst i serien? Jag tycker faktiskt att GTA VC gav mig den bästa känslan, men jag tycker GTA:SA är bäst i det stora hela. Men det kanske är fel att ställa de olika spelen mot varandra rent tekniskt, men spelupplevelsen och storyn m.m. kan de ändå tävla i. Jag tycker att GTA:SA har bästa spelupplevelsen p.g.a. att det är så stort, det känns verkligen som en levande värld. Håller klart med dig om det där. Röstade på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 VOTE: GTA 1, spelade det första gången när jag gick i 3 an, då var det splitt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vote: Gta2 Vet inte varför, har så bra spel-känsla tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts