phil Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 asså jag har wang cars och har alla 5 bilarna i showroom .. men kan jag då modda bilar? för jag hittar inte mod-garaget nån som kan märka ut på karta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 kolla på kartan i San Fierro...modding garaget längst till vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Mitt spel har fått en glitch. *spoiler* Jestern som ska stå på andravåningen står inte där, utan det står en jävla savanna! Vad är felet? Räcker det att rengöra lasern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Måste man använda punkt och komma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 okej! men ja fattar inte uppdraget med mobilen som man ska hänga efter... klara det aldrig! kanske *spoiler* jag hjälpa dig lite...du ska ju köra ditt alla prickar visar på kartan. Sen så kommer du att följa efter henne och då ska du tackla henne där bak så hon snurrar ett halvt varv och då springer hon i väg och då tar du bilen och åker till garaget och sen är du färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts