Simon_ume Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När kan man köpa Wang autos? De är bara en röd ikon för mig. Har gjort 80 uppdrag ur storyn. Svara nu nån som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tror du måste göra Zeros uppdrag om du inte har det sen måste du göra hela Bilskolan Klar jag har gjort det så det e jag säker på och man vill ha Wangs Car för då kommer det fetaste Mod garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 klara bilskolan Zeros uppdrag behövs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Förlåt då men man ska Klara bilskolan iallafall :"> Försökte bara hälpa till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tror du måste göra Zeros uppdrag om du inte har det sen måste du göra hela Bilskolan Klar jag har gjort det så det e jag säker på och man vill ha Wangs Car för då kommer det fetaste Mod garaget Varning! Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Det gäller dig med lulle. Börja andvänd punkt, komma och stor bokstav när du skriver, annars blir du, ja, avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det gäller dig med lulle. Börja andvänd punkt, komma och stor bokstav när du skriver, annars blir du, ja, avstängd. Så du menar att jag var taskig? Då måste han vara överkänslig. Dessutom så använder man inte 10 komma i varje mening heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kan någon här, med hjälp av en karta, märka ut var man hittar Wangs Car? Jag har inte utforskat San Andreas så mycket - så jag har aldrig stött på Wang's. Jag skulle vara tacksam om någon kan hjälpa mig, för jag vill låsa upp den andra bilverkstaden i San Fierro. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Så du menar att jag var taskig? Då måste han vara överkänslig. Dessutom så använder man inte 10 komma i varje mening heller Har jag sagt att du är taskig och vad menar du med det? Jag har inte heller sagt att han ska andvända 10 komma i varje mening. Bara att han ska börja andvända det när det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduffy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Men ja har klarat ut bilskolan men de är ändå rött där! har guld iallt på bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Snälla GTA-spelare här på forumet. Var ligger Wangs bilfirma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 andra staden, typ där du har ett garage eller nåt (andra sidan om tågstationen) lite längre bort på den gatan (på samma sida som tågstationen) finns wang cars eller va de heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har wang cars men inga bilar hur gör man då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har wang cars men inga bilar hur gör man då!? Det finns ungefär 3 uppdrag som du ska göra åt Ceasar för att få 3 bilar i garaget. Sen kommer du få exportera bilar för att kunna importera nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det finns ungefär 3 uppdrag som du ska göra åt Ceasar för att få 3 bilar i garaget. Sen kommer du få exportera bilar för att kunna importera nya. okej! men ja fattar inte uppdraget med mobilen som man ska hänga efter... klara det aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 okej! men ja fattar inte uppdraget med mobilen som man ska hänga efter... klara det aldrig! inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 med jizzy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 med jizzy??? Ne, ett av cesars uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) på wang cars iaf så kan jag inte köpa den av nån anledning har silver på 3 eller 2 och bronz på city slicking Edit: på bilskolan Redigerad 8 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 okej! men ja fattar inte uppdraget med mobilen som man ska hänga efter... klara det aldrig! Om du menar det när du får olika destinationer så är det ganska enkelt. Första destinationen är att du ska åka till garaget (det vanliga "Ceasar" garaget, delvis byggområdet), sen får du en destination till hamnen, sedan ska du in på flygplatsen. På flygplatsen ska du bara köra runt tills du får så bra mottagning så att du kan se vanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Om du menar det när du får olika destinationer så är det ganska enkelt. Första destinationen är att du ska åka till garaget (det vanliga "Ceasar" garaget, delvis byggområdet), sen får du en destination till hamnen, sedan ska du in på flygplatsen. På flygplatsen ska du bara köra runt tills du får så bra mottagning så att du kan se vanen. Nej inte den..det är zero som har nått nytt på gång och man ska följa en tjej.. men ja kommer längre å längre hela tiden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts