jeppan Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 finns det något nytt som man kan göra eller nåra skillnader mellan grejer man kan göra på pc och ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tror nog PC. Gta började ju till PC, men eftersom at jag är så ivrig så köpte jag en beggad ps2 och San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag föredrar MUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Här luktar det återigen ett konsollkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 kan man inte köpa ett tangentbord och en mus till ps2 då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 kan man inte köpa ett tangentbord och en mus till ps2 då ? Jo men vet inte om SA är kompatibel för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det borde det vara.. tycker man ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hindrance Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Lätt PC, kommer ju bli en lätt grafik updatering till pc tror jag, dels är det lättare at kola sig omkring(tycker jag-) Inget j*vla fusksikte, o som siktar automatiskt, hur svårt är det då att döda dem... PC LOVER 4 EVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 men varför skulle R* släppa det till PS2 först då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) men varför skulle R* släppa det till PS2 först då? För att tjäna mer pengar helt enkelt plus att de har haft ett kontrakt med sony som säger att GTAspelen först skall släppas exklusivt ps2. Tror att det har gått ut nu. När det gäller PC vs Ps2 så skulle jag säga att körkänslan är bättre till ps2 medans det går bättre till fots på pc. En anna grej är att en del grejor blir tydligare på PC, ett exempel är radarn, den är väldigt otydlig på ps2, den var så i Vc och är sådan i SA, tycker jag åtminstone. Redigerad 8 november, 2004 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 För att tjäna mer pengar helt enkelt plus att de har haft ett kontrakt med sony som säger att GTAspelen först skall släppas exklusivt ps2. Tror att det har gått ut nu. Det kontraktet gick ut när dom släppte Dubble Pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag tycker autiosiktet verkar jävligt tveksamt och kanske en avgörande men ändå viktigt grej i spelet ifall jag ska köpa det eller ej, men ska jag köpa det eller inte, det är frågan! får damp när jag läser om det här dfet är därför jag måste köpa det känner jag, och jag har iofs alltid velat ha ett ps2, så det är väl lika bra att jag klipper ett nu då när man vill ha det som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 För att tjäna mer pengar helt enkelt plus att de har haft ett kontrakt med sony som säger att GTAspelen först skall släppas exklusivt ps2. Tror att det har gått ut nu. När det gäller PC vs Ps2 så skulle jag säga att körkänslan är bättre till ps2 medans det går bättre till fots på pc. En anna grej är att en del grejor blir tydligare på PC, ett exempel är radarn, den är väldigt otydlig på ps2, den var så i Vc och är sådan i SA, tycker jag åtminstone. håller med dig om radarn...i början när jag spelade gick jag till en pizza restaurang och trodde det var dit man skulle istället för pilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Men jag tycker att PS2 är överlägen mot PC:n. Det går inte att beskriva känslan mellan att köra de på PC å PS2 Ja har Vice City till PS2, å ja tyckte VC var världens bäsa spel, innan SA kom. PS2 forever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag måste hålla med alla som säger PS2... GTA3 kom fan till PS2 från början, det är det spelet är gjort för! Det skall avnjutas slappandes i sängen eller soffan med en kontroller i handen, inte sittandes nära en skärm med mus.. Usch. Man ska ha det vid TV:n med ett glas läsk och lite chips... PC får ha sina FPS/Strategi tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 men det är sten jobbigt på ps2 när man MÅSTE sikta utan autosikte.asså sikta me spakeen..aaasjobiigt :'( ..lr behöver jag bara lite träning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag måste hålla med alla som säger PS2... GTA3 kom fan till PS2 från början, det är det spelet är gjort för! Det skall avnjutas slappandes i sängen eller soffan med en kontroller i handen, inte sittandes nära en skärm med mus.. Usch. Man ska ha det vid TV:n med ett glas läsk och lite chips... PC får ha sina FPS/Strategi tycker jag. Helt rätt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts