Jacker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Bigfoot, Lethearface, UFO, Ghostcar är de saker som folk ska ha sett i de allra djupaste skogarna i San Andreas... Själv älskar jag sånna här mysterier, som man blir lite halvskärmd av. Har ni hört eller sett nåt mystikst? Allt snack här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jävligt onödig topic har ju typ vart 10 st såna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men sök bara med värmekikare så får man nog sina svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Öhh.. tror vi har slutdiskuterat de.. har typ 6-7 st topicar om de.. har du inte varit emd i dom andra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ... Och som vanligt börjar alla gnälla för att det råkar finnas 6-7 topicar om samma ämne. Jag vet det, men det verkar inte finnas nån där det är allmänt snack om allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 spökbilen ligger längst ner på kartan ungefär. nära chiliad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Såg en wheelande Linerunner/Tanker den körde typ 80º vinkel på de 2 bakre hjulen, såg så kul ut såg det ungefär vid madd dogg's crib, på vägen nedanför bron där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Igår kväll gedde jag mig ut och leta. Åkte först runt i Shady Creeks och sen Back o Beyond. Körde en Rancher och hadde en Shotgun redo om jag skulle bli tvungen att lämna bilen. Seriöst, jag var fan skiträdd! Det som var så spännande vart läskigt och jag fick Bigfoot och Leatherface- fobi. Kunde inte sova igår kväll. Fast nu har jag kommit över det. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Lillsyrran fick in alienradio i bilen. Redigerad 8 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 haha, du lläs i BOGFOOT VS ALIEN topicen, där bland de 23s hittar du nog nått om dem mysterierna...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jävligt onödig topic har ju typ vart 10 st såna.... Kanske det, men ett forum e till för att posta/diskutera saker i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King Courtney Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nu ska jag åka ut i skogen o leta efter Bigfoot, men har nån någon aning om vart jag ska åka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King Courtney Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Någon Bigfoot blev det inte denna gång men lite bilder på UFO:n lyckades jag få fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag ska ut och leta efter skolan flamethrower och avsågat shotgun i högsthugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Lillsyrran fick in alienradio i bilen. Hurdå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hurdå?? Hon sa att sändningen av K-rose bröts och börja surra sen sa hon att det var alienröster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Hon sa att sändningen av K-rose bröts och börja surra sen sa hon att det var alienröster. Hahaha, vad coolt Vart och när om hon eller du kommer ihåg? Redigerad 8 november, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hahaha, vad coolt Vart och när om hon eller du kommer ihåg? Ne men det var någonstans i öknen tror det var vid någon av prickarna på kartan i Alienbaren. Hade berättat om ufon och den kartan för henne så skulle hon undersöka ställena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 typ alla sägger att dom har sett ufon på en sida stod det att det är väldigt svårt att hitta ett ufo så kanske dom flesta som sägger att dom sett ufo kanske det inte var ett tror jalla fall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag hörde faktist en ped säga "Aliens are talking to me from the radio" fast jag trode att det bara var en ful kommentar... men så det e sant Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts