Joffe Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hej jag undrar om ni vet vart man kan få tag i dildon vill ge en till Millie. Och så undra ja om ni vet vart man få tag i en blomma? Rita gärna ut på en karta det skulle förlätta det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ska finnas i en polis station ute på landet i ls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Eller ännu längre fram... Då kan du inte missa den (tro mig) Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Finns blommor i Glen Park (stället där man fick veta hur man tar över gängområden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Finns en dildo i Millies hus...så hon fick sin egen dildo av mig och blev glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 blommor finns nästan på varje bensinmack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Bull Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 För att få dildon: Gå in på en polisstation utan några vapen alls. Gå sedan in i duschen så ligger den där, en stor skinande rosa jekla diiillldoo Take care homie and smack some cops with that erotic piece! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts